HCG-verdier

Ja, legekontoret "stenger" tidlig denne fredagen pga kurs, og tror de sender inn blodprøven (uten at jeg er sikker) fordi det en gang tok to dager før jeg fikk svar. Så håper på svar "allerede" mandag...jeg føler litt symptomer, selv om det er lite. Når jeg mistet i november mistet jeg følelsen veldig tidlig. Jeg har litt graviditetsfølelse nå, men klarer ikke slappe av og stresser veldig med at jeg er redd for å miste igjen.

Føler med deg. Men jeg kan forsikre deg om at man kan ha veldig lite symptomer og til slutt få en frisk liten baby i armene:)

Takk det samme! :)

Hei, hvordan har det gått med deg? Jeg tok ny hcg i dag, den var da gått fra 168 til 447, så ser fremdeles positivt ut :-) men skal ta ny på onsdag, da jeg fremdeles har mye blødninger og magesmerter.

Hei, hvordan har det gått med deg? Jeg tok ny hcg i dag, den var da gått fra 168 til 447, så ser fremdeles positivt ut :) men skal ta ny på onsdag, da jeg fremdeles har mye blødninger og magesmerter.

Kanskje du har mistet en tvilling ? Er jo mye mulig :) Stigningen er jo veldig bra :)

Kanskje du har mistet en tvilling ? Er jo mye mulig :) Stigningen er jo veldig bra :)

mulig? Jeg aner ikke. Men håper på fortsatt god stigning igjen på onsdag :-) men er begynt å gle meg skikkeligt igjen å :-) har hatt en rimelig deppa helg......

mulig? Jeg aner ikke. Men håper på fortsatt god stigning igjen på onsdag :) men er begynt å gle meg skikkeligt igjen å :) har hatt en rimelig deppa helg......
Forstår jeg veldig godt.. Sender deg en varm klem.. Med så god stigning så er nokk alt som det skal :)

Da fikk jeg mine hcg målinger fra fredag - da var jeg 5+4.
Målingen var på 911...

Så blir det spennende i morgen å se hva målingene er da!

Hmf.... Jeg skjønner ikke hvorfor mine var så høy?! 4+3 hadde jeg 1666...... Lurer på å ringe legekontoret for å høre om de har fått svaret på prøven fra i går....

Ingenting å bekymre seg for at den er høy, nei..

Hmf.... Jeg skjønner ikke hvorfor mine var så høy?! 4+3 hadde jeg 1666...... Lurer på å ringe legekontoret for å høre om de har fått svaret på prøven fra i går....
som jeg har sagt tidligere så hadde jeg mye høyere enn det forrige gang, det endte jo i SA da, men vet om mange ange andre også som har hat like høyt som meg altså rundt 9-10000 på det stadiet og det har vært bare en inni der og alt har vært normalt.
kan jo bety at det er flere inni der, men noen lager bare mer hcg også tror jeg.

Jeg synes jeg har lave verdier, selv om de er innenfor normalen (i følge tabeller på nettet). 4+6 var HCG på 179 og 5+2 var HCG på 703....

Jeg tror ikke man skal henge seg for mye opp i hva verdiene er, men heller om de stiger! Det er jo økningen de ser på :)

Ja, i hovedsak gjør de vel det :) Men er redd det er for lavt...vet ikke helt hva jeg skal tenkte og eller om jeg tørr å håpe...Jeg kjenner at en ny SA hadde blitt ufattelig tøft :(

Masse lykke til alle dere som har fått spiren til å sitte. vår slapp da taket i går :-(

Masse lykke til alle dere som har fått spiren til å sitte. vår slapp da taket i går :-(

Så forferdelig trist :( Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tida.

Fikk svar på hcg prøven i dag:-) 30dpo 51.000. Kan jo hende jeg er et par dager lengre på vei siden den er så høy.

Back
Topp