HCG-verdier

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noen andre her som har tatt hcg-verdier?

Jeg tok på tirsdag og fikk da 179 (4+6) og skal ta ny prøve i morgen. Synes det var litt lavt, selv om det jeg leser på nett sier det er innenfor normalen. Jeg håper bare på å se en økning denne gangen. Sist tok jeg først bare en prøve, for å dobbeltsjekke med graviditetstesten. Men etter ei stund mistet jeg symptomene og fikk tatt en til blodprøve tolv dager etter første blodprøve, og verdien var den samme. To dager etter kom spontanaborten. Så jeg kjenner jeg er litt nervøs, for verdien er ganske lik som sist (168 målt, 4+5).... :(

Jeg skal inn å ta prøve i morgen, og med oppfølgning på mandag. Har fått positiv hjemme test, men begynte å blø litt i dag, og hadde da kontakt med sykehuset. Men har heldigvis roet seg, er ikke mye, så håper spiren sette seg skikkelig fast. Men har litt mens smerter i magen, så merker jeg er urolig. Men nå har jeg hatt mye smerter i magen på de siste medisinene ihht ICSI behandlingen.....
men masse lykke til BAMA :-)

Takk :-)

Håper det ufarlig blødning du hadde :-) Jeg hadde en SA i november og da blødde jeg kraftig. Det startet etter magesmerter, og det var kraftig blødning med engang som varte et par dager før blødningen reduserte seg litt etter litt frem til det hadde gått en ukes tid. Så din blødning virker helt ulik min da :-)

Hva er ICSI? Prøverør?

Takk :)

Håper det ufarlig blødning du hadde :) Jeg hadde en SA i november og da blødde jeg kraftig. Det startet etter magesmerter, og det var kraftig blødning med engang som varte et par dager før blødningen reduserte seg litt etter litt frem til det hadde gått en ukes tid. Så din blødning virker helt ulik min da :)

Hva er ICSI? Prøverør?

Ja, prøverør, med micro injeksjon.

ja, håper virkelig at alt går bra, har bare hatt litt, som er stoppet nå, men har mens smerter i magen enda, men blir forhåpentligvis roligere når jeg får svar på hcg prøven.

masse øykke til videre, å krysser fingrene for at alt går bra for dg og :-)

Ja, prøverør, med micro injeksjon.

ja, håper virkelig at alt går bra, har bare hatt litt, som er stoppet nå, men har mens smerter i magen enda, men blir forhåpentligvis roligere når jeg får svar på hcg prøven.

masse øykke til videre, å krysser fingrene for at alt går bra for dg og :)

Takk det samme! :-)

Jeg tok Hcg prøve i dag. Den var på 168. Jeg skal vel være 4+1 i dag. Aner ikke helt. Men satser på at den har økt mye til mandag, da neste skal tas, å at jeg bare har hatt litt uskyldig blødning.

Jeg tok test på tirsdag 4+3, hadde da 1666... Følte plutselig det var litt mye nå??

Jeg tok test på tirsdag 4+3, hadde da 1666... Følte plutselig det var litt mye nå??

Neppe :-) Jeg synes min er lav, som du leser over så hadde jeg omtrent samme verdi på samme tidspunkt da jeg hadde en SA i høst. Derfor er jeg redd... Men har du toeggede tvillinger i familien? Tror aldri høye verdier er farlig, heller omvendt...

Nei, har ikke tvillinger i familien i det hele tatt... Kjenner jeg er litt "redd" for det nå. Men har googlet det litt og ser at det er STORE individuelle forskjeller og flere med samme verdier som meg....

http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

Det er store forskjeller ja, så tror ikke du trenger å bekymre deg:) Vet du nøyaktig når egget slapp? Hvis ikke har jo det mye å si siden det fordobler seg hver 1,5 dag.
Jeg hadde 23.000 på 30dpo og ut kom en jente:) kanskje det er det som lurer seg i magen;)

Er det noen andre her som har tatt hcg-verdier?

Jeg tok på tirsdag og fikk da 179 (4+6) og skal ta ny prøve i morgen. Synes det var litt lavt, selv om det jeg leser på nett sier det er innenfor normalen. Jeg håper bare på å se en økning denne gangen. Sist tok jeg først bare en prøve, for å dobbeltsjekke med graviditetstesten. Men etter ei stund mistet jeg symptomene og fikk tatt en til blodprøve tolv dager etter første blodprøve, og verdien var den samme. To dager etter kom spontanaborten. Så jeg kjenner jeg er litt nervøs, for verdien er ganske lik som sist (168 målt, 4+5).... :(

Håper du får en fin økning på neste test:) Må du vente helt til mandag med å få svar?

tror det er veldig store variasjoner på dette forrige gang jeg var gravid som endte i en sa i uke 4 + et eller anna hadde jeg hadde jeg 9000 og noe uke 4+ 0 og 11000 et par dager etterpå... jeg tror jeg generelt produserer mye hcg, har ikke målt nå, men hadde veldig sterk strek 2 dager før ikm denne gangen også :-)

Jeg fikk beskjed fra fertilitets klinikken i dag at alt mellom 100 og 1000 var helt greit, med tanke på befruktnings tid ol. . så har jeg troen, siden jeg er nå nærmere 200 enn 100 og :-)

Håper du får en fin økning på neste test:) Må du vente helt til mandag med å få svar?

Ja, legekontoret "stenger" tidlig denne fredagen pga kurs, og tror de sender inn blodprøven (uten at jeg er sikker) fordi det en gang tok to dager før jeg fikk svar. Så håper på svar "allerede" mandag...jeg føler litt symptomer, selv om det er lite. Når jeg mistet i november mistet jeg følelsen veldig tidlig. Jeg har litt graviditetsfølelse nå, men klarer ikke slappe av og stresser veldig med at jeg er redd for å miste igjen.

Jeg fikk beskjed fra fertilitets klinikken i dag at alt mellom 100 og 1000 var helt greit, med tanke på befruktnings tid ol. . så har jeg troen, siden jeg er nå nærmere 200 enn 100 og :)

Dette ut fra å være 4+3?

5+0 : 8000 hcg
5+2 : 16 000 hcg

:)

Ja men ikke forvent samme høyde på verdiene for etterhva jeg har forstått var mine veldig høye :) masse lykke til :)

Back
Topp