Hcg verdi

Nei, du må ta blodprøve hos legen:)
Det hadde jo vært flott:) eneste jeg vet om som kan si litt om hcg-nivået er clearblue digital med ukesindikator, men den stopper på 3+ så er jo ikke så veldig informativt.

Husker ikke hvem som skrev det, men da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til lege besøket :) får man svar samme dag? Jeg har time 13.40.

De som bor i Oslo-området kan dra til Furst laboratorium og ta prøve når som helst. Får svar samme dag. Koster 71 kr.

Hei. Jeg har et spm. Tok graviditets-test lørdag og den viste 3+. Dro til legen for å finne ut hvor langt jeg er på vei. De tok en hcg test og den viste 1100. Og de sier da at jeg er mellom 6-8 uker på vei. Stemmer dette? Eller kan jeg være lenger på vei? Venter på ultralyd. Håper på raskt svar da dette kom litt som et sjokk på meg.

Hei. Jeg har et spm. Tok graviditets-test lørdag og den viste 3+. Dro til legen for å finne ut hvor langt jeg er på vei. De tok en hcg test og den viste 1100. Og de sier da at jeg er mellom 6-8 uker på vei. Stemmer dette? Eller kan jeg være lenger på vei? Venter på ultralyd. Håper på raskt svar da dette kom litt som et sjokk på meg.

Nivåene varierer veldig, se tabell her:
http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Noe veldig mye lengre på vei er du vel neppe, selv hadde jg 24000 når jeg var 6+3.

Lykke til!

Det stiger jo voldsomt de første ukene, så jeg tror heller ikke du er noe særlig lengre :-) Selv tok jeg rundt uke 9, da hadde jeg 79 000 så det dobler seg rimelig kjapt :-P

Back
Topp