hCG-verdi når man er 15 DPO

Søskendrøm2022

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Tok blodprøve hos Fürst i dag, og den var på 52. Vet at det betyr gravid, men syns kanskje det var litt lavt siden jeg er 15 DPO. Noen som har hatt rundt det samme og det gikk fint?

Da jeg var gravid med datteren min hadde jeg hCG på 24 da jeg var 9 DPO og på 90 når jeg var 11 DPO.

Nervepirrende dager altså ❤️
 
Last edited:
Jeg hadde 105 med tvillinger 16 dpo, så tror du er absolutt innafor.
 
Veldig spennende da! Når skal du ta ny prøve? Heier og håper for deg:Heartred
 
Det er nok litt lavt kanskje…? Vet endel IVF-klinikker helst vil ha hcg på over 100 ved 16DPO for at det skal være god sannsynlighet for at det holder seg. Krysser fingrene for at du likevel får fin stigning og at det går veien!
 
Jeg hadde ca det samme på 15dpo, er nå 17+3 uker, så det gikk bare fint:)

ikke noe ivf. Blitt gravid på «vanlig» måte:p
 
Jeg vet ikke hva jeg hadde, men med mini hadde jeg en svaaaaaaaak strek 15 dpo. Og det holdt:Heartbigred så ihvertfall ikke ta sorgene på forskudd
 
Åå, takke or svar ❤️ Er det gutt eller jente? Har en teori om at det kan være gutt denne gangen ❤️
Det vet vi ikke foreløpig, syntes det kunne se ut som en gutt på ul i uke 15. skal på ordinær ultralyd neste uke:) jeg har hatt lave verdier i starten, i alle mine svangerskap. Har en gutt og to jenter fra før:)
 
Lykke til i dag!
:Heartbigred
Tusen takk ❤️☺️ Syns jeg så en ørliten økning på dagens test mot i går, så gjorde meg litt lettere til sinns. Men fremdeles skikkelig nervøs kjenner jeg.

Dagens test er øverst, gårsdagen er nederst:

BC4810E3-2E01-4DC5-B84D-7C1581251566.jpeg
 
Tok blodprøve hos Fürst i dag, og den var på 52. Vet at det betyr gravid, men syns kanskje det var litt lavt siden jeg er 15 DPO. Noen som har hatt rundt det samme og det gikk fint?

Da jeg var gravid med datteren min hadde jeg hCG på 24 da jeg var 9 DPO og på 90 når jeg var 11 DPO.

Nervepirrende dager altså ❤️
Jeg har aldri tatt hCG prøver selv, men ei venninne av meg har sagt at for henne er det ingen vits i å ta g-test før ett par dager etter ikm ettersom kroppen hennes bruker lang tid på å produsere hCG. Kan sikkert variere fra svangerskap til savangerskap og selvfølgelig fra person til person hvor fort kroppen produserer hCG. Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast og at du har en liten solstråle til neste år :dummy::dummy1:
 
Last edited:
Er så spent på hva prøven sier i dag! Er helt sikker på at du har hadd en god økning på hværtfall 30% :Heartred
 
Er så spent på hva prøven sier i dag! Er helt sikker på at du har hadd en god økning på hværtfall 30% :Heartred
Veldig spent selv. Sjekker Fürst hver femte minutt. Haha

Legger ved testene tatt i dag og på onsdag (ble tatt to timer ett blodprøvene). Syns i hvert fall jeg ser stigning her, men er likevel kjempenervøs ❤️
 

Vedlegg

  • A197A484-10D2-40D9-A5CB-A50B8CE3D146.jpeg
    A197A484-10D2-40D9-A5CB-A50B8CE3D146.jpeg
    971,7 KB · Visninger: 59
  • 1B08A790-551E-4D6A-9F6E-BE65BC7976C5.jpeg
    1B08A790-551E-4D6A-9F6E-BE65BC7976C5.jpeg
    1.002,2 KB · Visninger: 65
Veldig spent selv. Sjekker Fürst hver femte minutt. Haha

Legger ved testene tatt i dag og på onsdag (ble tatt to timer ett blodprøvene). Syns i hvert fall jeg ser stigning her, men er likevel kjempenervøs ❤️
Den er jo mye sterkere, så jeg og ser stigning.
Håper du får svar snart, så du slipper å gå sånn å lure.
:Heartred
 
Veldig spent selv. Sjekker Fürst hver femte minutt. Haha

Legger ved testene tatt i dag og på onsdag (ble tatt to timer ett blodprøvene). Syns i hvert fall jeg ser stigning her, men er likevel kjempenervøs ❤️
Jeg syns det er kjempefin stigning på testene dine. Krysser fingrene for deg :shy:
 
Back
Topp