Får se om jeg prøver i morgen spenninga i hverdagen. Vet jo uansett at jeg hat høy nok HCG og ag jeg er mer enn 3 uker på vei.
Dette er bildet som gav meg 2-3.. Snodig :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet jo uansett at jeg hat høy nok HCG og ag jeg er mer enn 3 uker på vei.
:/
Får se om jeg prøver i morgen spenninga i hverdagen. Vet jo uansett at jeg hat høy nok HCG og ag jeg er mer enn 3 uker på vei. Vis vedlegget 162326
Jeg fikk 3+ med 1950 i hcg, så da måtte det være en feil jaJeg testet cb ukeindikator i dag og fikk 2-3 med morgenurin. Klokken 9.30 tok jeg blodprøve som visste 5508. Da var det kanskje en feil med cb da? Eller utvannet urin? (Må jo opp om natta å tisse nå). Er 5+2 (22 dager etter befruktning)
2-3 betyr jo at det er 2-3 uker siden befruktning, så man er 4-5 uker på vei. Og det er jo også individuelt, så noen kan få 2-3 selv om de er både litt kortere og litt lengre på vei enn det.
Disse strimlene burde gitt 3+ på testen (det betyr mer enn 5 uker på vei altså, men hender jo man får det tidligere også, hcg-nivå er veldig individuelt). Du trenger jo ikke teste mer når du har målt hcg på 5000+. Lykke til videre i svangerskapet!
Ja, jeg skjønner syntes det var litt rart, men som du sier er det jo individuelt Har jo den ene testen igjen så tenkte å ta den neste uke bare for å sjekke at alt er bra. Ikke så lett å vite det med en test, men bedre enn ingen tenker jeg Har sjekket ulike tabeller og forskjellig og det virker som 5500 på 5+2 er ca. Normalt Du tenker det du også? Tusen takk for svar og for lykkeønskninger! Ønsker deg også lykke til i svangerskapet.
Helt normalt ja.
Om du får 2-3 neste test så er det sannsynligvis bare feil med testen. Mest sannsynlig gir den 3+, slik du allerede vet at den skal. Så jeg skjønner ikke helt hva du skal undersøke siden du har tatt blodprøve. Det kan i verste fall stresse deg helt unødvendig om det er en ny tulletest. Jeg hadde gitt bort den testen. Det er ikke mer å teste for deg nå. Du er gravid og har som sagt mettet testene når hcg er over 5000. Når man er kommet til 6 uker så er det ultralyd og ikke hcg-målinger man burde bruke om man har grunn til å trenge undersøkelse av svangerskapet. Fordi hcg da dobler seg saktere, og fordi hcg etter hvert skal gå nedover igjen.
Lykkeliten - må bare si at denne tråden er veldig, veldig fin du er virkelig et leksikon!
Tror det er ganske normalt. Har ei veninne som var 6+0 i går og fikk 22000 ;-)Er det normalt med HCG på 13000 i uke 5+6?
Wow!! Denne tråden var helt rå!!!
Noen tanker om dette..?
17.09: Innsett av 5-dagers (syklusdag 25)
25.09: Fikk ikke gravid på CBD (13dpo)
27.09: Fikk gravid 1-2 på CBD (15dpo)
01.10: Blodprøve HCG. Verdi: 42. (19dpo)
01.10: Fikk gravid 1-2 på CBD (19dpo)
(01.10 = klinikkens testdato)
Hm
Mhm, synes det virket veldig lavt Klinikken har ikke sagt noe ennå fordi jeg ikke fikk sagt ifra før de stengte.. Jeg skulle egentlig bare ta hjemmetest, men spurte om jeg kunne ta blodprøve og.. (Står i appen jeg er 4+2 idag)Du var altså 4+4 eller 19 dpo ved blodprøve på 42. Det er nokså lavt. Hva sa klinikken? Skal du ta ny blodprøve i morgen? Det kan jo være sen implantasjon, men du burde få måle dobling minst ved én blodprøve til, gjerne flere så du ser nivået stiger riktig neste uken.
Jeg hadde 57 på 17 dpo og 120 19 dpo. Dette sa klinikken ikke var bra[emoji53] Endte i SA i uke 6. Men det kan jo gå bra for din del. Må bare fortsette å ta blodprøver.Wow!! Denne tråden var helt rå!!!
Noen tanker om dette..?
17.09: Innsett av 5-dagers (syklusdag 25)
25.09: Fikk ikke gravid på CBD (13dpo)
27.09: Fikk gravid 1-2 på CBD (15dpo)
01.10: Blodprøve HCG. Verdi: 42. (19dpo)
01.10: Fikk gravid 1-2 på CBD (19dpo)
(01.10 = klinikkens testdato)
Hm
Mhm, synes det virket veldig lavt Klinikken har ikke sagt noe ennå fordi jeg ikke fikk sagt ifra før de stengte.. Jeg skulle egentlig bare ta hjemmetest, men spurte om jeg kunne ta blodprøve og.. (Står i appen jeg er 4+2 idag)
Fruflis - se på innmat av CBD i den tråden her.
Nå skjønner jeg hvordan man kan se stigning på disse. Tusen takk! [emoji2][emoji1376]
Vet ikke om det er bra eller dårlig at jeg lærer bort enda mer galskap men men.