Hcg stigning

Bra legen sa d var en fin økning :) litt skummelt å lese så mye på nett. Man hører og leser så mye forskjellig. Men forstår deg godt. Hadde gjort d samme. Men var ikke så stor forskjell på 66 og 100 i hcg da:)
Har en venninne som hadde under 100 i hcg i begynnelsen og det gikk helt fint :)
Ja di på legekontoret kan jo ikke si det er bra å lyge? Di har peiling sant? Jeg er så frustrert at fyyyy!
 
Hehe nei de mener nok det de sier på legekontoret;-) tror du skal slippe jele hcg bekymringen nå. Er ikke bare å gå sånn å stresse. Sa legen det var fint så er det nok høyst sannsynlig det!
 
Du er nok ikke den første som har målt hcg der, så velg heller p stol på dem enn Google. Hcg er så individuelt som jeg har sagt tidligere. :) så prøv å slapp av og ikke stress deg selv unødvendig :)
 
takk jenter :greet015:greet015:greet015
 
Så du syns dette her er dårlig?
Jag delade bara med mig av min erfarenhet. Du ska absolut inte jämföra din och andras resultat , allt är ju så individuellt :) bli inte deppad av allt du läser. Men jag går utifrån att du ska ta nya blodprov nästa vecka ??
 
Jag delade bara med mig av min erfarenhet. Du ska absolut inte jämföra din och andras resultat , allt är ju så individuellt :) bli inte deppad av allt du läser. Men jag går utifrån att du ska ta nya blodprov nästa vecka ??
dem sa ikke noe om det
 
På ultralyden tirsdag kunne hun se at det var blodtilførsel til livmoren.vet ikke om det virker mer positivt?
 
Back
Topp