Hcg stigning

September16

Glad i forumet
Hcg prøven hos legen tirsdag var 55 og i går 66. Hva vil dette si? Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.mye rot angående forige mensen.
 
Hcg stigning er veldig individuelt. Så trenger ikke bety noe spesielt :)
 
Bahhh..... så får vel bestille ultralyd time da? Vil jo vite sånn ca hvor langt jeg er på vei. Testen digitale viste 1-2 på søndag
 
Det er veldig induviduelt det med hcg. Jeg er fem uker på lørdag og hadde 16160 i hcg med prøver tatt i går. Forrige svangerskap hadde jeg 1149 på samme tid :)
 
Vet ikke. Jeg har 1 mars. Men det kommer helt Ann på forrige mens :p jeg er 5 uler i morgen.
 
Jeg er også første mars, men appen min sier 5 uker på lørdag :p

Men er du fem uker på søndag ish er du ca 4+4 eller noe :)
 
Takk for svar.får smøre meg med tålmodighet hehe å vente på ultralyd
 
Kan hende legen din kunne hjulpet deg å sette en ca termin :)
 
Var noen på en annen gruppe som sa at hcg skal egentlig stige til det dobbelte av på 72 timer.noe ikke min har gjort.så kan være at dette ikke går
 
Det er så individuelt. Egget kan ha feltet seg senere enn man tror. Så masse som spiller inn :)
 
Var noen på en annen gruppe som sa at hcg skal egentlig stige til det dobbelte av på 72 timer.noe ikke min har gjort.så kan være at dette ikke går
Median er at det skal fordobles - men hvor lang tid hver enkelt bruker på å fordoble hormonet er så forskjellig! Her har det tatt 37 timer mellom hver gang¨, mens i forrige svangerskap tok det ca 3 dager - og sønnen min er i barnehagen nå :)
 
Redd det skal gå dårlig :(
 
Det skjønner jeg, men forsøk å slapp av. Hcg er en av de tingene som kan skremme oss unødig, siden det ikke finnes noen fasit!
http://krakle.com/ventenett/hcg.html Se som det varierer! Se fra minste til høyeste - alt i mellom og litt fra er helt ok og behøver ikke bety noe farlig :) Noen produsrer masse, andre lite - og begge deler er like normalt :)
 
Har dålig erfaring med hcg som inte dubblar sig :( hoppas inte det är fallet hos dig <3
 
Jeg hadde litt over 100 da jeg var 4+0 med første mann
Og litt over 100 i hcg da jeg var 4+0 denne gangen å. Har bare målt det èn gang dog. Men var helt normalt:) så er store sprang på hva som e normalt :)
 
Jeg hadde litt over 100 da jeg var 4+0 med første mann
Og litt over 100 i hcg da jeg var 4+0 denne gangen å. Har bare målt det èn gang dog. Men var helt normalt:) så er store sprang på hva som e normalt :)
Hun legen sa det var en fin økning. Men når jeg leser på nett og ser hva folk skriver blir jeg kjempe nervøs.55-56 tirsdag og torsdag 66. Skjønner ikke dette jeg. Skikkelig dårlig humør nå pga dette
 
Hun legen sa det var en fin økning. Men når jeg leser på nett og ser hva folk skriver blir jeg kjempe nervøs.55-56 tirsdag og torsdag 66. Skjønner ikke dette jeg. Skikkelig dårlig humør nå pga dette
Bra legen sa d var en fin økning :) litt skummelt å lese så mye på nett. Man hører og leser så mye forskjellig. Men forstår deg godt. Hadde gjort d samme. Men var ikke så stor forskjell på 66 og 100 i hcg da:)
Har en venninne som hadde under 100 i hcg i begynnelsen og det gikk helt fint :)
 
Back
Topp