September16
Glad i forumet
Hcg prøven hos legen tirsdag var 55 og i går 66. Hva vil dette si? Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.mye rot angående forige mensen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva vil det si terminen er da ca?Ja da er du 5 uker til søndag mener jeg sånn ca.
Median er at det skal fordobles - men hvor lang tid hver enkelt bruker på å fordoble hormonet er så forskjellig! Her har det tatt 37 timer mellom hver gang¨, mens i forrige svangerskap tok det ca 3 dager - og sønnen min er i barnehagen nåVar noen på en annen gruppe som sa at hcg skal egentlig stige til det dobbelte av på 72 timer.noe ikke min har gjort.så kan være at dette ikke går
Så du syns dette her er dårlig?Har dålig erfaring med hcg som inte dubblar sig hoppas inte det är fallet hos dig <3
Hun legen sa det var en fin økning. Men når jeg leser på nett og ser hva folk skriver blir jeg kjempe nervøs.55-56 tirsdag og torsdag 66. Skjønner ikke dette jeg. Skikkelig dårlig humør nå pga detteJeg hadde litt over 100 da jeg var 4+0 med første mann
Og litt over 100 i hcg da jeg var 4+0 denne gangen å. Har bare målt det èn gang dog. Men var helt normalt så er store sprang på hva som e normalt
Bra legen sa d var en fin økning litt skummelt å lese så mye på nett. Man hører og leser så mye forskjellig. Men forstår deg godt. Hadde gjort d samme. Men var ikke så stor forskjell på 66 og 100 i hcg daHun legen sa det var en fin økning. Men når jeg leser på nett og ser hva folk skriver blir jeg kjempe nervøs.55-56 tirsdag og torsdag 66. Skjønner ikke dette jeg. Skikkelig dårlig humør nå pga dette