Hcg stigning og nye symptomer etter MA?

Julibaby2017.

Betatt av forumet
Desemberglede 2015
Har noen av dere som har hatt MA, hatt stigning i hcg etterpå? Og har dere hatt/ fått nye graviditetssymptomer etterpå?

Jeg fikk vite på fredag at jeg mest sannsynlig hadde hatt en MA, men hadde stigning på hcg til søndag. Starta å bli kvalm på mandag, og har vært veldig kvalm hver dag nå. Og overfølsom luktesans, som desverre gjør meg mer kvalm..

Skal ta ny blodprøve på torsdag, og ny UL på fredag, og er så redd for at de skal si at jeg har mista.

Ingen erfaring, men håper på det beste for deg!

Sniker fra oktober her. Hvordan er hcg stigningen din? Har den steget mye eller bare litt? jeg har hatt noe som kalles BO (blighted ovum). BO er når det ikke utvikler seg noe foster. forstersekken er rett å slett tom, men hcg stiger litt seint og du har symptomer da hcg stiger. Usikker på hvordan det er med MA og om det er normalt at hcg stiger da. Huff.. Føler med deg. Vondt å ikke vite. Ønsker deg lykke til å håper du ser en liten spire med bankende hjerte på ul <3

Huff, så lei beskjed å få:-( jeg har ingen erfaring, men håper på det beste for deg. Klem

Sniker fra oktober her. Hvordan er hcg stigningen din? Har den steget mye eller bare litt? jeg har hatt noe som kalles BO (blighted ovum). BO er når det ikke utvikler seg noe foster. forstersekken er rett å slett tom, men hcg stiger litt seint og du har symptomer da hcg stiger. Usikker på hvordan det er med MA og om det er normalt at hcg stiger da. Huff.. Føler med deg. Vondt å ikke vite. Ønsker deg lykke til å håper du ser en liten spire med bankende hjerte på ul <3

Han sa jeg hadde høy stigning fra fredag til søndag, på kvinneklinikken på sykehuset.. Jeg har egentlig blitt litt beroliget av dette, fram til jeg skulle ringe og utsette ul timen hos privat gynekolog, da dama i skranka sa skikkelig surt at det sikkert var dødt da, og at jeg måtte ringe tilbake når jeg viste mer.

Han sa jeg hadde høy stigning fra fredag til søndag, på kvinneklinikken på sykehuset.. Jeg har egentlig blitt litt beroliget av dette, fram til jeg skulle ringe og utsette ul timen hos privat gynekolog, da dama i skranka sa skikkelig surt at det sikkert var dødt da, og at jeg måtte ringe tilbake når jeg viste mer.
Hæ?! For en ting å si da! Sku hatt et spark bak!! Så lenge hcg stigningen er høy er det håp :) krysser fingrene for deg.

Nei men! Sånt går da ikke an å si! Kjenner jeg blir skikkelig sint! Huff, ikke alle som passer i jobben sin nei.. Håper du klarer å tenke positivt for det.., til evt det motsatte er bevist. Krysser fingrene for deg!

Hei
Jeg hadde ma i vinter.
Svangerskapet var som sikkert di fleste hormonellt, kvalm ømme bryster osv. Men så dabbet det etterhvert av og ble helt borte. I begynnelsn tenkte jeg bare at jeg var heldig som var frisk å rask. Men så beynte det å komme antydning til noe lys brunt som etterhvert økte i styrke og det stakk mye i magen. Tok kontakt med lege som fikk ordnet en hastehenvisning til UL. Det tok desverre 1 hel uke med bekymring og spottingen ble til slutt lys lyst blod. Ul var da i uke 11 og han fortalte vel det jeg mer eller mindre var forberedt på, at det ikke var liv og embryoet ikke var mer enn 6 uker da det gikk bort. Så lenge du har sympt så er det positivt og jeg håper det går bra for deg :)

Uff, for en dårlig måte å si ting.
Jeg hadde blighted ovum i oktober og hadde hcg stigning. Men bare noen få ganger økt som den skulle, ellers var ikke riktig dobling. Det dobbelt tomme fosrtersekker, dvs fosrtersekker vokser uten embryoer. :( Det var virkelig grusomt opplevelse. Håper virkelig at du ikke gå gjennom det samme. Krysser fingre for deg!

Back
Topp