Hcg prøve

Jeg skjønner det! Min første var på 9.. jeg visste ikke at det gikk an å bekymre seg over et hcg nivå en gang:P visste ikke hva det var før jeg søkte på nettet.. bare vent til over helgen :) da har det sikkert dobblet seg flere ganger! Hele denne perioden er en mental prøvelse. . Alt er usikkert og vi er så sårbare.. jeg krysser fingrene og tærne for deg! Prøv å nyt helgen og vær glad for hver spottefri dag :)
Håper det går bra med deg. Ville tatt en ny test hjemme hvis jeg var deg:). Blir/er den strerkere enn den forrige du tok er det jo ett godt tegn. :)
Ja 9 er jo veeeldig lavt, så utrolig deilig at det ser ut til å gå veien for deg :-) virkelig! Håper du har rett. Var jo ikke 2 døgn engang imellom testene, men håper det ihvertfall har økt en del :-)

Ja det kunne jeg gjort, men har ingen tester her hjemme og har ikke lyst å bruke mer penger på tester :-/

Ja 9 er jo veeeldig lavt, så utrolig deilig at det ser ut til å gå veien for deg :) virkelig! Håper du har rett. Var jo ikke 2 døgn engang imellom testene, men håper det ihvertfall har økt en del :)

Ja det kunne jeg gjort, men har ingen tester her hjemme og har ikke lyst å bruke mer penger på tester :-/
Krysser fingrene for oss imorgen! Du skulle ta en prøve til imrg, eller skulle du få svar på prøve to?
Jeg skal få svar på prøve 1 :)

Krysser fingrene for oss imorgen! Du skulle ta en prøve til imrg, eller skulle du få svar på prøve to?
Jeg skal få svar på prøve 1 :)
Jeg skal få svar på prøve 2 dom jeg tok på fredag. Så er veldig spent. Vet ikke om jeg får svar imorgen eller tirsdag da.

Kun på 39 :(

Skikkelig skuffa.

37 :-( det var fredagens tall. De var fornøyd så lenge det var stigning. Jeg derimot, ikke så fornøyd. Venter noen dager før jeg tar en ny prøve tror jeg og prøver å tenke at det stiger.
Blir så deprimert å stresset av å gå å vente hele tiden at jeg tror jeg bare må glemme det å tenke at kroppen ordner opp om det er noe galt.

Med meg steg det også kjempesakte. Begynte på 25. Det steg sakte (doblet seg hvert 3,5 døgn) helt til jeg var over seks uker på veg. I alle kalkulatorer og alle tabeller fikk jeg beskjed om at det var for lavt og for dårlig stigning. Nå er jeg 31 uker på veg, så jeg skal aldri henge meg opp i hcg-stigning mer :-) Lykke til!!

Kanskje du er en hvor hcg stiger sakte! Men for å gi deg selv litt ro, har du vurdert tidlig ul? Er fortsatt litt tidlig, men om en uke kanskje...

Med meg steg det også kjempesakte. Begynte på 25. Det steg sakte (doblet seg hvert 3,5 døgn) helt til jeg var over seks uker på veg. I alle kalkulatorer og alle tabeller fikk jeg beskjed om at det var for lavt og for dårlig stigning. Nå er jeg 31 uker på veg, så jeg skal aldri henge meg opp i hcg-stigning mer :-) Lykke til!!
Takk <3
Skal prøve å glemme hele greia å prøve å slappe av til forhåpentligvis 12 uker når jeg skal på ul. Å ja jeg vet det er umulig. Hehe
Det er ihvertfall økning så jeg håper det fortsetter å øke :-)

Back
Topp