Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ny prøve idag ja for å se om det stiger eller synker osv...Høres dessverre lavt ut ja.
Har du tatt ny prøve?
Håper det :-/Håper på stigning ved neste prøve. Kan jo være du produserer hcg sent. Når fikk du positiv test? For hcg'en må vel være over 20 for å vise positiv.
HCG testen?Har du kjøpt testen på apoteket? Beklager at jeg sporer litt av! Håper alt er i orden for deg
Ja jeg håper det, selv om jeg ikke akkurat har troa på det. Da må det itilfelle være en super svømmer som har holdt ut i evigheterDet kan være du er kortere på vei ! krysser alt for en pen stigning
Ja det er akkurat det. Flere skjemaer jeg har funnet så er jeg innenfor normalen, menst på andre så er det for lavt.Krysser også fingre for deg! Det er jo stor variasjon i hva som er innenfor normalen!
Ps, Har tatt blodprøve selv idag, og får svar mandag. Tar prøve nr. 2 da også, så vet vet tirs om jeg har stigning!
Jeg hadde EL 30 og 31 aug. Du og jeg er like langt
Tusen takk for beroligende ordJeg ville ikke bekymret meg! når jeg trodde jeg var 4 uker på vei slo den ut på 60. ble fulgt opp nøye, og stigningen kom, men ikke fort På fredag lå den på 400 og på tirsdag over 4000. var også på tidlig ultralyd, og alt så bra ut! trodde jeg var 6+0 og håpet å se hjerteslag, men ble målt til 5+3
bortsett fra konstant stive nipler har jeg ikke kjent NOE før halsbrannen kom for et par dager siden Men det er alt også.. godt å kjenne ett symptom hvertfall
Bruk heller tiden på positive tanker Det negative hjelper ingenting.. sier jeg som søkte som en galing og var super nervøs da mitt hcg nivå virket lavt... det blir vel bare flere bekymringer etter som tiden går