Hcg prøve

Laura

Glad i forumet
Fik svar på hcg prøven jeg tok på onsdag var da 4+3 og resultatet var på 25. Noen som vet om dette er veldig lavt? :-/

kommer jo an på når du fikk første pos test,men har du blødd? jeg hadde nok tenkt det værste med min erfaring,men det trenger ikke gå slik for deg:)

synes også det hørtes veldig lavt ut...:/ min var rundt der et sted da jeg mista.. men skrysser det som kan krysses for deg! :)

Enig med de over at det høres litt lavt ut til å være i uke 4+3, men kan det hende du er kortere på vei?
Eneste måten å vite mer sikkert er vel å ta en ny prøve for å se om hcg nivået stiger eller synker.

Jeg tenker at det er et utgangspunkt og det viktigste er at det stiger. Vet du når du hadde eggløsning?

Høres dessverre lavt ut ja. :(
Har du tatt ny prøve?
Tok ny prøve idag ja for å se om det stiger eller synker osv...
Har ikke blødd friskt blod. Men det kom brunt fra mandag til onsdag, ikke store mengder.
Tror el var 29 august, men er ikke sikker, ble ikke helt enig med testene denne mnd.

Håper på stigning ved neste prøve. :) Kan jo være du produserer hcg sent. Når fikk du positiv test? For hcg'en må vel være over 20 for å vise positiv.

Håper på stigning ved neste prøve. :) Kan jo være du produserer hcg sent. Når fikk du positiv test? For hcg'en må vel være over 20 for å vise positiv.
Håper det :-/
Fikk første positive test på mandag, den var veldig svak og så ny positiv på onsdag (den dagen jeg tok prøven) den var en del sterkere en på mandag. Men fortsatt ikke kjempe sterk. La ut bilde av den i teste tråden her.

Krysser også fingre for deg! Det er jo stor variasjon i hva som er innenfor normalen! :)

Ps, Har tatt blodprøve selv idag, og får svar mandag. Tar prøve nr. 2 da også, så vet vet tirs om jeg har stigning!
Jeg hadde EL 30 og 31 aug. Du og jeg er like langt :)

Krysser også fingre for deg! Det er jo stor variasjon i hva som er innenfor normalen! :)

Ps, Har tatt blodprøve selv idag, og får svar mandag. Tar prøve nr. 2 da også, så vet vet tirs om jeg har stigning!
Jeg hadde EL 30 og 31 aug. Du og jeg er like langt :)
Ja det er akkurat det. Flere skjemaer jeg har funnet så er jeg innenfor normalen, menst på andre så er det for lavt.

Håper du har mye høyere enn meg når du skal tilbake til mandag! Og at du har en fin fin stigning på tirsdag :-)

Jeg ville ikke bekymret meg! når jeg trodde jeg var 4 uker på vei slo den ut på 60. ble fulgt opp nøye, og stigningen kom, men ikke fort :P På fredag lå den på 400 og på tirsdag over 4000. var også på tidlig ultralyd, og alt så bra ut! trodde jeg var 6+0 og håpet å se hjerteslag, men ble målt til 5+3 :P
bortsett fra konstant stive nipler har jeg ikke kjent NOE før halsbrannen kom for et par dager siden :P Men det er alt også.. godt å kjenne ett symptom hvertfall :)
Bruk heller tiden på positive tanker ;) Det negative hjelper ingenting.. sier jeg som søkte som en galing og var super nervøs da mitt hcg nivå virket lavt... det blir vel bare flere bekymringer etter som tiden går :)

Jeg ville ikke bekymret meg! når jeg trodde jeg var 4 uker på vei slo den ut på 60. ble fulgt opp nøye, og stigningen kom, men ikke fort :P På fredag lå den på 400 og på tirsdag over 4000. var også på tidlig ultralyd, og alt så bra ut! trodde jeg var 6+0 og håpet å se hjerteslag, men ble målt til 5+3 :P
bortsett fra konstant stive nipler har jeg ikke kjent NOE før halsbrannen kom for et par dager siden :P Men det er alt også.. godt å kjenne ett symptom hvertfall :)
Bruk heller tiden på positive tanker ;) Det negative hjelper ingenting.. sier jeg som søkte som en galing og var super nervøs da mitt hcg nivå virket lavt... det blir vel bare flere bekymringer etter som tiden går :)
Tusen takk for beroligende ord :-)
Er jo flere somskinns historier jeg har fått høre nå å det hjelper en del. Er så fort å bare gå å tenke negative tanker. Nå har jeg ihvertfall ikke spottet noenting siden onsdag formiddag, så det er jo ihvertfall et veldig godt tegn :-) syntes bare 25 hørtes ekstremt lavt ut, hadde den vært nermere 100 hadde jeg nok vært litt roligere :-P

Jeg skjønner det! Min første var på 9.. jeg visste ikke at det gikk an å bekymre seg over et hcg nivå en gang:P visste ikke hva det var før jeg søkte på nettet.. bare vent til over helgen :) da har det sikkert dobblet seg flere ganger! Hele denne perioden er en mental prøvelse. . Alt er usikkert og vi er så sårbare.. jeg krysser fingrene og tærne for deg! Prøv å nyt helgen og vær glad for hver spottefri dag :)

Håper det går bra med deg. Ville tatt en ny test hjemme hvis jeg var deg:). Blir/er den strerkere enn den forrige du tok er det jo ett godt tegn. :)

Back
Topp