HCG Nivå

beibisen

Flørter med forumet
Syns det er spennende det med hcg nivå. Er det flere som bruker blodprøver for å sjekke hcg nivået sitt?
Jeg hadde 1488 på 4+2 og 4212 på 4+4.
Er det normalt liksom? Syns det virker høyt

Syns det er spennende det med hcg nivå. Er det flere som bruker blodprøver for å sjekke hcg nivået sitt?
Sniker fra oktober.
Med nr. 1, uke 4+1, 3200.
Med nr. 2, uke 4+3, 2800.

Synes nivået ditt ser helt normalt ut :Heartred

Sniker fra mai

Usikker på om det var 5+1 eller 5+2 men hadde 9750 :happy:

Har målt hcg i dag også, 14 dpo /3+5, ikke fått svar ennå men kan oppdatere! Aldri målt hcg før, vet ikke om det kommer til å berolige meg eller bare bli mer stress.

14 dpo / 4+0: 65
16 dpo / 4+2: 118
Veldig engstelig og nervøs etter så treg start og ikke full dobling :nailbiting:
Ei venninne målte også bare rundt 50 på første måling, og hun målte rundt samme tid som oss. Og det ble en baby :Heartpink Men skjønner at man blir stressa aså..

Har målt hcg i dag også, 14 dpo /3+5, ikke fått svar ennå men kan oppdatere! Aldri målt hcg før, vet ikke om det kommer til å berolige meg eller bare bli mer stress.
Neisant, sånne ting kan jo føre til mere stress. Håper du får positivt svar hvertfall! Gjerne oppdatere hvis du ønsker:Heartpink
For min del er jeg glad for at man kan måle, for det ble mye rot når jeg hadde SA ifjor, da fant jeg ut at hcg ikke forsvant men steg saaaaaakte, og var livredd for å ha exu, så man kan ta grep ganske kjapt hvis ting ikke ser helt normalt ut på en måte

^ sendte svaret mitt før jeg ble ferdig her. Men vi fant da ut at jeg hadde rester som ikke forsvant, så jeg måtte ta hjemmeabort med samme rutine som vanlig abort. Og hadde jeg ikke funnet ut av dette via blodprøver, så hadde jeg nok ikke kommet meg på sykehus for å ta ultralyd og finne ut av det

Fikk skikkelig vondt i korsryggen og en dårlig følelse i går ettermiddag. Hadde ikke fått svar på hcg fra onsdag heller. Tok en test i morges ...Den viste "ikke gravid" . Samt fikk svar på hcg senere på dagen som var 17 på 14 dpo. Så venter nå bare på TR. Den kommer vel ila helgen kjennes det ut som. Lykke til resten :Heartred her blir det 1 mnd pause fra prøvingen.

Back
Topp