Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra oktober.Syns det er spennende det med hcg nivå. Er det flere som bruker blodprøver for å sjekke hcg nivået sitt?
Jeg hadde 1488 på 4+2 og 4212 på 4+4.
Er det normalt liksom? Syns det virker høyt
Sniker fra maiSyns det er spennende det med hcg nivå. Er det flere som bruker blodprøver for å sjekke hcg nivået sitt?
Jeg hadde 1488 på 4+2 og 4212 på 4+4.
Er det normalt liksom? Syns det virker høyt
Nei, må ta blodprøveKan du teste det hjemme?
Dette er jo en fin økning. Er bare gjennomsnittlig med dobling14 dpo / 4+0: 65
16 dpo / 4+2: 118
Veldig engstelig og nervøs etter så treg start og ikke full dobling![]()
Håper!! Stigningen så langt har bare vært så sykt treg og gått litt opp og ned at jeg ikke har helt troenDette er jo en fin økning. Er bare gjennomsnittlig med dobling![]()
Ei venninne målte også bare rundt 50 på første måling, og hun målte rundt samme tid som oss. Og det ble en baby14 dpo / 4+0: 65
16 dpo / 4+2: 118
Veldig engstelig og nervøs etter så treg start og ikke full dobling![]()
Neisant, sånne ting kan jo føre til mere stress. Håper du får positivt svar hvertfall! Gjerne oppdatere hvis du ønskerHar målt hcg i dag også, 14 dpo /3+5, ikke fått svar ennå men kan oppdatere! Aldri målt hcg før, vet ikke om det kommer til å berolige meg eller bare bli mer stress.
jeg svarte på ei annen litt lengre opp her som du sikkert ser, men skriver det bare igjen. Ei venninne fikk baby i år, og hun målte også rundt 50 førstJeg hadde kun 55 på mandag, 12/13 DPO. Skal ta ny i morgen. Høres altfor lavt ut eller..?
Okei, tusen takk! Det er betryggende å høremen d
jeg svarte på ei annen litt lengre opp her som du sikkert ser, men skriver det bare igjen. Ei venninne fikk baby i år, og hun målte også rundt 50 først![]()
Spent på hva målingene dine fra idag sier, gjerne oppdater oss hvis du føler for detOkei, tusen takk! Det er betryggende å høre![]()
Det skal jeg gjøreSpent på hva målingene dine fra idag sier, gjerne oppdater oss hvis du føler for det![]()
Fikk svar nå. Den hadde økt fra 55 til 317 fra mandag til torsdagSpent på hva målingene dine fra idag sier, gjerne oppdater oss hvis du føler for det![]()