HCG nivå

Jeg fikk 1-2 på digital i dag så da er vell alt håp ute.. Skal egentlig på ul i neste uke men prøver å få det i dag :(
Huff, hvor langt er du på vei?. Kan være du må vente noen dager før du får noe sikkert svar på ul hvis det er veldig tidlig. Krysser fingre og tær for deg!

Uff, hvordan føler du deg da?
Jeg er 5+5 ,og må jo kjenne at siden vi har vært så likt så vil jeg og kjøpe meg en digital å ta i ettermiddag.
Jeg er ikke dårlig eller noe men veldig lei meg. Skal ta blodprøve igjen nå for å se hva nivået er på. Hadde håpe veldig på 2019 baby da så mange rundt meg får i år, det gjør det ekstra sårt..

Snik i vei!
I utgangspunktet må man til legen og ha en medisinsk grunn, spørs veldig på legen. Dersom du har fürst i nærheten kan du få svar på dagen hos dem, hvis ikke må du ofte vente noen dager...
Jeg spurte fürst her om det var mulig å få svar samme dag sist da jeg mistenkte sterkt at noe var galt, og det kunne man ikke sa hu. :( Fordi prøvene ble sendt til Oslo. Så på fürst her er de ikke så...nøye på tid.....

Jeg spurte fürst her om det var mulig å få svar samme dag sist da jeg mistenkte sterkt at noe var galt, og det kunne man ikke sa hu. :( Fordi prøvene ble sendt til Oslo. Så på fürst her er de ikke så...nøye på tid.....
Åh, trodde de hadde lab alle steder de hadde fürst, så ubrukelig :hungover:

Jeg er ikke dårlig eller noe men veldig lei meg. Skal ta blodprøve igjen nå for å se hva nivået er på. Hadde håpe veldig på 2019 baby da så mange rundt meg får i år, det gjør det ekstra sårt..
Nei det forstår jeg veldig godt :( kjenner følelsen din veldig godt. Har dere prøvd lenge?

Nei det forstår jeg veldig godt :( kjenner følelsen din veldig godt. Har dere prøvd lenge?
Har bare prøvd siden november, håper det klaffer fort igjen :happy: Fikk time til privat ul i dag, håper ikke det er ex.u men bare en vanlig SA som kommer ut etterhvert..

Det var et svar på at den i dag viser 1-2..
Åja.. nei! På at den kan vise 2-3 ganske lenge..
Fikk ikke med meg at den var gått til 1-2 I dag.
Er så svimmel for tiden at! Har du vært hos legen?
Så du skal på ul, det blir nok bra å få et svar!

Last edited:
Åja.. nei! På at den kan vise 2-3 ganske lenge..
Fikk ikke med meg at den var gått til 1-2 I dag.
Er så svimmel for tiden at! Har du vært hos legen?
Så du skal på ul, det blir nok bra å få et svar!
Jeg ble henvist av legen min tidligere denne uken, har ikke time før om en uke. Så vi ringte rundt til alle private klinikker i området og fikk time nå :happy:

Du, jeg fikk ikke 3+ på digital før uke 6, og hadde 2-3 da jeg var 5+4. Nå gikk jo din fra 2-3 til 1-2, men kan det være at urinen ikke var konsentrert nok? Tok du begge på morgenen f.eks? :Heartred Krysser alt jeg har for at det går bra, men forstår at du er urolig :(

Skjønner at dette utrolig stressende og leit å stå i, sender mange klemmer!!

Du, jeg fikk ikke 3+ på digital før uke 6, og hadde 2-3 da jeg var 5+4. Nå gikk jo din fra 2-3 til 1-2, men kan det være at urinen ikke var konsentrert nok? Tok du begge på morgenen f.eks? :Heartred Krysser alt jeg har for at det går bra, men forstår at du er urolig :(

Skjønner at dette utrolig stressende og leit å stå i, sender mange klemmer!!
Jeg har sett at testene har blitt noe svakere de siste dagene :( Får sikkert ikke svar på blodprøven før etter helgen.. Skal inn til gyn nå!

Back
Topp