HCG nivå

Takk :) Jeg er helt sikker på at jeg var 6+0. Målte med eggløsningstester, og har hatt god kontroll på syklusen de siste månedene.
Nå er jo hcg veldig individuelt! Kan jo være at egget festet seg tidlig hos deg, slik at du har hatt noen ekstra dager på å produsere hcg ;-)

Hei dere..
Jeg syns HCG nivået mitt hørtes så lite ut?
På torsdagen var den 16 og mandagen etter var den på 209.
Jeg er 4+2 i dag, så det er enda veldig tidlig.
Har du tatt flere HCG prøver? Du hadde veldig lik stigning som meg! Evt tatt digital og fått 3+? :)

Har du tatt flere HCG prøver? Du hadde veldig lik stigning som meg! Evt tatt digital og fått 3+? :)
Hei, nei jeg sltutet å ta prøver, følte jeg hadde fått det bekreftet at jeg faktisk var gravid :p
Men jeg tok en digital jeg hadde liggende mellom når jeg hadde fått svaret på 16 og 209 og da stod det 2-3 :)
I dag er jeg 5+3 - og du da?

Hei, nei jeg sltutet å ta prøver, følte jeg hadde fått det bekreftet at jeg faktisk var gravid :p
Men jeg tok en digital jeg hadde liggende mellom når jeg hadde fått svaret på 16 og 209 og da stod det 2-3 :)
I dag er jeg 5+3 - og du da?
Samme her faktisk, bare at jeg er 5+2 i dag. Tenkte å ta ny digital på fredag for å se om den har økt til 3+ :)

Hvordan måler man sånt? :P Kun til lege?

Hei dere..

HCG min ble målt til 15 000 på mandag Må innrømme jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei... tok ny test i dag og skal til legen på Fredag. Forhåpentlig får jeg en ultralyd da!

Noen som tørr å gjette hvor langt jeg er? Bør være 6 uker vell?
Funnet ut hvor langt du er på vei? :)

Mener å ha hørt at HCG konsentrasjon i blodet er høyere enn i urin.

Tenker at det som blir skilt ut i urinen er overflødig, en form for "avfall" som kroppen kvitter seg med.

Vet ikke om jeg "gidder" å kjøpe ny :p Jeg skal på Tidlig ultralyd neste torsdag. Skal du?
Skal i slutten av neste uke jeg og. Er bare så bekymret hele tiden så tenkt det kanskje vil hjelpe å se at HCG har økt en del. Faren er at jeg får 2-3 igjen og blir enda mer bekymret :hilarious:

Nei, ikke før i morgen :dead: skal på tul i morgen ettermiddag! Blir spennende :happy: HCG ble målt til 22000 to dager etter den var på 15000.
Når hormonene er kommet såpass høyt opp så tar det gjerne lengre tid før den er helt doblet (hos mange), det kan gå så mye som 4-5 dager før den dobles da. Så det stiger jo! Og det er jo bra, spent på hva til viser i morgen! Lykke til!

Når hormonene er kommet såpass høyt opp så tar det gjerne lengre tid før den er helt doblet (hos mange), det kan gå så mye som 4-5 dager før den dobles da. Så det stiger jo! Og det er jo bra, spent på hva til viser i morgen! Lykke til!
Ja, jeg er veldig spent! Tror dagen i morgen kommer til å gå sakte... :( skal ikke før helt på slutten av dagen! :happy: Har en formening om hvor langt jeg er men kan jo ta veldig feil :dead:

Skal i slutten av neste uke jeg og. Er bare så bekymret hele tiden så tenkt det kanskje vil hjelpe å se at HCG har økt en del. Faren er at jeg får 2-3 igjen og blir enda mer bekymret :hilarious:
Ja jeg skjønner :( Jeg prøver å tenke at alt går fint, men jeg har så lite symptomer ..

NÅ! Endelig vært på tul! Men følte faktisk ikke jeg blei noe klokere, men kan liksom ikke krangle mws legen som faktisk kan ting :dead:

Han mente unnfangelsen skjedde ca 13 februar.. så da vil det si at jeg skal ha hatt mensen rundt mnd skiftet januar/feb.. men får det fortsatt ikke til å stemme :banghead: så nå må jeg sette meg ned å sjekke over kalenderen osv. Har en samboer som jobber turnus;)

Men ut fra appen så skal jeg være 7+0 i dag :D 7 mm langt frø og hjertelyd på 160 :)

Hei dere :D
Sniker litt her på jakt etter svar ;) Er det bare å dra på legekontoret og be om en blodprøve for å sjekke hcg nivået, eller må man bestille time hos legen for å gjøre det? Og får man vite resultatet med en gang? :)

Hei dere :D
Sniker litt her på jakt etter svar ;) Er det bare å dra på legekontoret og be om en blodprøve for å sjekke hcg nivået, eller må man bestille time hos legen for å gjøre det? Og får man vite resultatet med en gang? :)
Snik i vei!
I utgangspunktet må man til legen og ha en medisinsk grunn, spørs veldig på legen. Dersom du har fürst i nærheten kan du få svar på dagen hos dem, hvis ikke må du ofte vente noen dager...

Back
Topp