HCG nivå

susy123

Betatt av forumet
Hei dere..
Jeg syns HCG nivået mitt hørtes så lite ut?
På torsdagen var den 16 og mandagen etter var den på 209.
Jeg er 4+2 i dag, så det er enda veldig tidlig.

Kjempefin utvikling! Mener jeg var 106 4+3 og 533 4+6. Så du ligger høyere enn meg iallfall ;)

9B7C4CA9-647B-40C1-B1BB-C93519A2A849.jpeg 43DBACA9-7B48-46C9-A21E-3BC212DC0154.jpeg DEAA0BF9-3A2E-46DA-87E1-8C2FC7503E11.jpeg

Da blir i hvertfall jeg engstelig: Har ikm i dag. På lørdag, midt på dagen, hadde jeg første positive test, svak, men tydelig. Dette var på cb early detection. I går, mandag, også midt på dagen tok jeg samme test. Fortsatt mye svakere enn kontrollsystemene. Har lest at denne har en sensitivitet på 10 (målenhet). I dag, tirsdag morgen tok jeg en RFSU «test ofte», som jeg leser har en sensitivitet på 25 (målenhet). Her får jeg en strek som så vidt er synlig.

Det som stresser meg litt er at om HCG dobles hvert annet deg og jeg fikk pos for tre døgn siden burde vel den med 25 også vært tydelig nå?

Noen som kan hjelpe meg å forstå?

Vis vedlegget 291626 Vis vedlegget 291625 Vis vedlegget 291624

Da blir i hvertfall jeg engstelig: Har ikm i dag. På lørdag, midt på dagen, hadde jeg første positive test, svak, men tydelig. Dette var på cb early detection. I går, mandag, også midt på dagen tok jeg samme test. Fortsatt mye svakere enn kontrollsystemene. Har lest at denne har en sensitivitet på 10 (målenhet). I dag, tirsdag morgen tok jeg en RFSU «test ofte», som jeg leser har en sensitivitet på 25 (målenhet). Her får jeg en strek som så vidt er synlig.

Det som stresser meg litt er at om HCG dobles hvert annet deg og jeg fikk pos for tre døgn siden burde vel den med 25 også vært tydelig nå?

De der ser helt ajour ut de!
Til sammenligning så ble ikke mine streker merkbart sterkere før lenge etter IKM. Disse er sensitive tester fra 11 dpo osv.

Vedlegg

• Screenshot_20190311-021320_Gallery.jpg
    Screenshot_20190311-021320_Gallery.jpg
    25 KB · Visninger: 39
De der ser helt ajour ut de!
Til sammenligning så ble ikke mine streker merkbart sterkere før lenge etter IKM. Disse er sensitive tester fra 11 dpo osv.

Takk for svar.... synes liksom det burde doble seg, men dine var heller ikke så sterke 2 uker etter el.... :) så det er nik normalt. Husker ikke fra tidligere, er nok mer stressa nå

Takk for svar.... synes liksom det burde doble seg, men dine var heller ikke så sterke 2 uker etter el.... :) så det er nik normalt. Husker ikke fra tidligere, er nok mer stressa nå
Du er ikke alene ang det altså! Jeg er så nervøs og usikker nå at jeg ikke greier å bare slappe av. Tror ikke på at dette ender i baby helt enda selv om ingenting sier at noe er galt heller :rolleyes: bare skruller.

Jeg har ikke målt dette tidligere graviditeter, så har ikke noe å sammenligne med. Men ut fra dine verdier bør du prøve å slå deg til ro;)

Mine tester har vært ganske like i noen dager og så bykset avgårde :p det er mange faktorer som kan spille inn, utvannet/konsentrert urin, antall timer siden sist dobesøk, mengde væske de siste fire timer, noen får sterkere på noen delen av døgnet enn andre.
De rfsu test ofte er forresten noen skikkelig bedritne tester, ikke bry deg om dem.

Ja, mine var også veldig svake og en uke etter jeg skulle hatt mensen var de veldig sterke. En uke etter det igjen var streken myyyye sterkere enn kontrollstreken så tror du bare må slappe av, det er jo så tidlig, og som man sier, en strek er en strek!
Så tidlig er det sikkert ikke så lurt å sammenligne tester med ulik sensitivitet :)

Rfsu test ofte er skikkelig søppel, bruker veldig lang tid på å bli skikkelig strek på den.

Hvis jeg skulle sjekket igjen, ville jeg sjekket med CB plus istedet, vil tro du får en ganske tydelig strek på den med tanke på streken på CB early.

Hei dere..

HCG min ble målt til 15 000 på mandag Må innrømme jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei... tok ny test i dag og skal til legen på Fredag. Forhåpentlig får jeg en ultralyd da!

Noen som tørr å gjette hvor langt jeg er? Bør være 6 uker vell?

Hei dere..

HCG min ble målt til 15 000 på mandag Må innrømme jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei... tok ny test i dag og skal til legen på Fredag. Forhåpentlig får jeg en ultralyd da!

Fant denne, veldig individuelt!

Vedlegg

• 022166D2-8A07-42EB-8D77-9FA5F2BE0014.jpeg
    022166D2-8A07-42EB-8D77-9FA5F2BE0014.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 41
Hei dere..

Bare for moro så sier jeg 6+4 i dag, så får vi se hvor langt unna jeg er :woot:

Jeg var hos legen forrige uke. Var da 6+0. HCG-nivået ble målt til 67.000. Var ikke det veldig høyt?

Synes denne er veldig fin, og det var den legen min så på i forrige svangerskap værtfall

Vedlegg

• IMG_20190316_102756.jpg
    IMG_20190316_102756.jpg
    21,2 KB · Visninger: 44
Back
Topp