Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+0 idag,-så snegler seg framoverDet var jo godt å høre at tallene mine ikke var helt på bærtur Er du langt på vei nå?
De der ser helt ajour ut de!Vis vedlegget 291626 Vis vedlegget 291625 Vis vedlegget 291624
Da blir i hvertfall jeg engstelig: Har ikm i dag. På lørdag, midt på dagen, hadde jeg første positive test, svak, men tydelig. Dette var på cb early detection. I går, mandag, også midt på dagen tok jeg samme test. Fortsatt mye svakere enn kontrollsystemene. Har lest at denne har en sensitivitet på 10 (målenhet). I dag, tirsdag morgen tok jeg en RFSU «test ofte», som jeg leser har en sensitivitet på 25 (målenhet). Her får jeg en strek som så vidt er synlig.
Det som stresser meg litt er at om HCG dobles hvert annet deg og jeg fikk pos for tre døgn siden burde vel den med 25 også vært tydelig nå?
Noen som kan hjelpe meg å forstå?
De der ser helt ajour ut de!
Til sammenligning så ble ikke mine streker merkbart sterkere før lenge etter IKM. Disse er sensitive tester fra 11 dpo osv.
Du er ikke alene ang det altså! Jeg er så nervøs og usikker nå at jeg ikke greier å bare slappe av. Tror ikke på at dette ender i baby helt enda selv om ingenting sier at noe er galt heller bare skruller.Takk for svar.... synes liksom det burde doble seg, men dine var heller ikke så sterke 2 uker etter el.... så det er nik normalt. Husker ikke fra tidligere, er nok mer stressa nå
Jeg har ikke målt dette tidligere graviditeter, så har ikke noe å sammenligne med. Men ut fra dine verdier bør du prøve å slå deg til roTakk for svar.... synes liksom det burde doble seg, men dine var heller ikke så sterke 2 uker etter el.... så det er nik normalt. Husker ikke fra tidligere, er nok mer stressa nå
Mine tester har vært ganske like i noen dager og så bykset avgårde det er mange faktorer som kan spille inn, utvannet/konsentrert urin, antall timer siden sist dobesøk, mengde væske de siste fire timer, noen får sterkere på noen delen av døgnet enn andre.Takk for svar.... synes liksom det burde doble seg, men dine var heller ikke så sterke 2 uker etter el.... så det er nik normalt. Husker ikke fra tidligere, er nok mer stressa nå
Vis vedlegget 291626 Vis vedlegget 291625 Vis vedlegget 291624
Da blir i hvertfall jeg engstelig: Har ikm i dag. På lørdag, midt på dagen, hadde jeg første positive test, svak, men tydelig. Dette var på cb early detection. I går, mandag, også midt på dagen tok jeg samme test. Fortsatt mye svakere enn kontrollsystemene. Har lest at denne har en sensitivitet på 10 (målenhet). I dag, tirsdag morgen tok jeg en RFSU «test ofte», som jeg leser har en sensitivitet på 25 (målenhet). Her får jeg en strek som så vidt er synlig.
Det som stresser meg litt er at om HCG dobles hvert annet deg og jeg fikk pos for tre døgn siden burde vel den med 25 også vært tydelig nå?
Rfsu test ofte er skikkelig søppel, bruker veldig lang tid på å bli skikkelig strek på den.Vis vedlegget 291626 Vis vedlegget 291625 Vis vedlegget 291624
Hei dere..
HCG min ble målt til 15 000 på mandag Må innrømme jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei... tok ny test i dag og skal til legen på Fredag. Forhåpentlig får jeg en ultralyd da!
Noen som tørr å gjette hvor langt jeg er? Bør være 6 uker vell?
Bare for moro så sier jeg 6+4 i dag, så får vi se hvor langt unna jeg erHei dere..
HCG min ble målt til 15 000 på mandag Må innrømme jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei... tok ny test i dag og skal til legen på Fredag. Forhåpentlig får jeg en ultralyd da!
Noen som tørr å gjette hvor langt jeg er? Bør være 6 uker vell?
Haha, dette blir spennende!Bare for moro så sier jeg 6+4 i dag, så får vi se hvor langt unna jeg er
Det var litt høyt, men trenger ikke bety noe... Kan du være lengre enn du selv mener?Jeg var hos legen forrige uke. Var da 6+0. HCG-nivået ble målt til 67.000. Var ikke det veldig høyt?
Synes denne er veldig fin, og det var den legen min så på i forrige svangerskap værtfall