HCG-måling

Berry

Betatt av forumet
Stjerneskuddene 2024
Noen flere som får målt hcg for å roe nervene? :)

Jeg målte på fredag. Da var jeg 4+0 og verdien var visst 442. Syns det var høyt jeg?
Har tatt ny blodprøve i dag, så blir spennende å se resultatet av den om et par dager.
 
Jeg målte hcg 5+5 pga historikk med SA, da var den 12 000. Hadde steget til 30 000 6+2, legen min sa det var fin stigning.

Har lest at det er så stort normalområde at man ikke skal være så opptatt av akkurat tallet, men heller at det stiger som det skal. Så det interessante blir å se hva du får på neste prøve :)
 
Jeg målte hcg 5+5 pga historikk med SA, da var den 12 000. Hadde steget til 30 000 6+2, legen min sa det var fin stigning.

Har lest at det er så stort normalområde at man ikke skal være så opptatt av akkurat tallet, men heller at det stiger som det skal. Så det interessante blir å se hva du får på neste prøve :)

Det var en fin stigning ja :)

Jeg har også 6 SA/MA bak meg, så derfor jeg blir fulgt opp nå. Blir helt tullerusk i den perioden her jeg. Tida går så sakte og det er så vanskelig å gå rundt og ikke vite. :p
 
Jeg tok i dag og skal ta nr 2 på onsdag. Har ikke fått resultatene fra dagens prøve enda :happy:
 
442 da jeg var 4+0 og 2100 da jeg var 4+3. Trodde ikke jeg skulle bli bekymra over en sånn stigning. Men er ikke dette voldsomt mye?
 
442 da jeg var 4+0 og 2100 da jeg var 4+3. Trodde ikke jeg skulle bli bekymra over en sånn stigning. Men er ikke dette voldsomt mye?
Hcg er utrolig individuelt, noen har bare høye verdier. Da jeg la inn dine tall i hcg kalkulator så så det helt normalt ut :happy:
 
Tok i dag og skal ta torsdag, er 3+6 så veldig spent. Håper det er stigning innenfor normalområdet. Har spottet i går og dagen før, men bare ett par dråper max. Så håper alt er bra med den lille som skal vokse seg stor❤️
 
Blodprøven på tirsdag 13dpo var på 55 i hCG. Er skikkelig nervøs og håper så syyykt at den er over 110 i dag! Får forhåpentligvis svar i morgen. Men risikerer og ikke få svar før på tirsdag :bag:
 
Blodprøven på tirsdag 13dpo var på 55 i hCG. Er skikkelig nervøs og håper så syyykt at den er over 110 i dag! Får forhåpentligvis svar i morgen. Men risikerer og ikke få svar før på tirsdag :bag:
Med sønnen min så var hcg 179 17dpo og det gikk bra :D
 
Hjelp meg plis… hcg på tirsdag kl 14:30 22000 og på torsdag kl 9:30 30000.
Legen sa det var en god økning og tydet på liv. Men det er jo ikke dobling på to døgn??? Da jeg sa det til legen sa han bare igjen at det tydet på liv, men jeg kunne komme og ta ny måling til tirsdag hvis jeg ville…

Jeg er ca 6+0
 
Last edited:
Hjelp meg plis… hcg på tirsdag kl 14:30 22000 og på torsdag kl 9:30 30000.
Legen sa det var en god økning og tydet på liv. Men det er jo ikke dobling på to døgn??? Da jeg sa det til legen sa han bare igjen at det tydet på liv, men jeg kunne komme og ta ny måling til tirsdag hvis jeg ville…

Jeg er ca 6+0
Fra det eg har høyrt så dobler berre hcg seg kvar andre døgn opptil 1200, så vil tru du kan stole på legen om at dette er fine tall :joyful:
 
Så det koalabjørn hadde lagt inn lenger oppe, og prøvde meg på den nettsiden men vet ikke om jeg gjorde det riktig:

Ser det bra ut? Noen som allerede har «studert» dette med hcg og har litt peiling? Var ikke rart at legen ikke visste at det bare skal dobles hver fjerde dag på dette stadiet?
Koalabjørn, ka du tru? :)
 
Last edited:
Så det koalabjørn hadde lagt inn lenger oppe, og prøvde meg på den nettsiden men vet ikke om jeg gjorde det riktig:

Ser det bra ut?
Ser ut som du ligg i øvre sjiktet, så det må jo vere bra :smiley-angelic003
 
Hjelp meg plis… hcg på tirsdag kl 14:30 22000 og på torsdag kl 9:30 30000.
Legen sa det var en god økning og tydet på liv. Men det er jo ikke dobling på to døgn??? Da jeg sa det til legen sa han bare igjen at det tydet på liv, men jeg kunne komme og ta ny måling til tirsdag hvis jeg ville…

Jeg er ca 6+0
Det er VELDIG gode tall! Etter 6000 så skal det dobles hvert 4. Døgn.
 
Back
Topp