Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg målte hcg 5+5 pga historikk med SA, da var den 12 000. Hadde steget til 30 000 6+2, legen min sa det var fin stigning.
Har lest at det er så stort normalområde at man ikke skal være så opptatt av akkurat tallet, men heller at det stiger som det skal. Så det interessante blir å se hva du får på neste prøve
Spennende! Du får oppdatere oss når du får svarJeg tok i dag og skal ta nr 2 på onsdag. Har ikke fått resultatene fra dagens prøve enda
Hcg er utrolig individuelt, noen har bare høye verdier. Da jeg la inn dine tall i hcg kalkulator så så det helt normalt ut442 da jeg var 4+0 og 2100 da jeg var 4+3. Trodde ikke jeg skulle bli bekymra over en sånn stigning. Men er ikke dette voldsomt mye?
Så bra hvor lang tid tok d å få svar? Jeg tok en måling i går og skal ta ny prøve i morgen tidlig.Hcg økt fra 7160 til 12600, normal doblingstid på hcg over 6000 er 4 døgn, så dette er helt fine resultater Vis vedlegget 406121Vis vedlegget 406122
Jeg har tilgang på resultatene før legen min pga arbeidsplassen min, så får meg tok det bare 5 timerSå bra hvor lang tid tok d å få svar? Jeg tok en måling i går og skal ta ny prøve i morgen tidlig.
Med sønnen min så var hcg 179 17dpo og det gikk braBlodprøven på tirsdag 13dpo var på 55 i hCG. Er skikkelig nervøs og håper så syyykt at den er over 110 i dag! Får forhåpentligvis svar i morgen. Men risikerer og ikke få svar før på tirsdag
Fra det eg har høyrt så dobler berre hcg seg kvar andre døgn opptil 1200, så vil tru du kan stole på legen om at dette er fine tallHjelp meg plis… hcg på tirsdag kl 14:30 22000 og på torsdag kl 9:30 30000.
Legen sa det var en god økning og tydet på liv. Men det er jo ikke dobling på to døgn??? Da jeg sa det til legen sa han bare igjen at det tydet på liv, men jeg kunne komme og ta ny måling til tirsdag hvis jeg ville…
Jeg er ca 6+0
Ser ut som du ligg i øvre sjiktet, så det må jo vere braSå det koalabjørn hadde lagt inn lenger oppe, og prøvde meg på den nettsiden men vet ikke om jeg gjorde det riktig:
IVF beta hCG levels calculator -
Beta hCG database, levels chart, scatter plot and doubling time calculator by days after ovulation, IVF embryo transfer and missed period in early pregnancy.www.wantbaby.info
Ser det bra ut?
Ja ser jo sånn ut hvis jeg har gjort det riktig…Ser ut som du ligg i øvre sjiktet, så det må jo vere bra
Det er VELDIG gode tall! Etter 6000 så skal det dobles hvert 4. Døgn.Hjelp meg plis… hcg på tirsdag kl 14:30 22000 og på torsdag kl 9:30 30000.
Legen sa det var en god økning og tydet på liv. Men det er jo ikke dobling på to døgn??? Da jeg sa det til legen sa han bare igjen at det tydet på liv, men jeg kunne komme og ta ny måling til tirsdag hvis jeg ville…
Jeg er ca 6+0