Hcg måling

septnurk

Blir kjent med forumet
Noen som har tatt hcg måling? Jeg tok blodprøve på torsdag, var da 4+4. hcg den dagen var 537.
Tok ny prøve mandag, var da 5+1

Venter spent på svarerne på den prøven i morgen. Krysser fingrene.
Noen som vet om 537 er innenfor? Vet vel kanskje ikke ordentlig før svarene i morgen kommer

Jeg har tatt, er 6+3 nå. Mtp at du va 4+4 så virke det som en bra måling, men jeg er ingen ekspert. Vi alle har forskjellig stigning av hcg som jeg har forstått.

Vedlegg

• 069F3ADE-1D2F-4750-8DE3-B6049AB0B906.jpeg
    069F3ADE-1D2F-4750-8DE3-B6049AB0B906.jpeg
    168,6 KB · Visninger: 72
Jeg har målt for å bekrefte graviditet. Har egentlig bestemt meg for å ikke måle en gang til. Legene virker ikke å være så opptatt av å måle det i hele tatt her?! Slik jeg har skjønt det er det stigningen som er det viktigste, så håper svarene på prøvene kommer raskt i dag og at du blir beroliget av det <3

Jeg har målt for å bekrefte graviditet. Har egentlig bestemt meg for å ikke måle en gang til. Legene virker ikke å være så opptatt av å måle det i hele tatt her?! Slik jeg har skjønt det er det stigningen som er det viktigste, så håper svarene på prøvene kommer raskt i dag og at du blir beroliget av det <3
Nå er jeg bare kjempe redd, svarene var bare 618. Da blir det spontanabort nr 3 :(

Nå er jeg bare kjempe redd, svarene var bare 618. Da blir det spontanabort nr 3 :(
Ånei, så utrolig leit å høre når man håper på kjempestigning. Får du gu for å sjekke om det faktisk er sa eller ikke? :Heartred Og hva var det som gjorde at du målte stigning i utgangspunktet? Stor klem til deg :Heartred.

Åh nei :( så vondt! Hva sa legen? Nå kan du i hvert fall få hjelp og undersøke hvorfor du spontanaborterer :Heartred

Ånei, så utrolig leit å høre når man håper på kjempestigning. Får du gu for å sjekke om det faktisk er sa eller ikke? :Heartred Og hva var det som gjorde at du målte stigning i utgangspunktet? Stor klem til deg :Heartred.
Jeg sjekket bare fordi jeg er livredd for å miste igjen. Legen skulle ringt meg mellom kl 13-13.15, men ikke hørt noe enda. Vet ikke om jeg får Gu. Usikker på om dem klarer å se noe så tidlig :(

Åh nei :( så vondt! Hva sa legen? Nå kan du i hvert fall få hjelp og undersøke hvorfor du spontanaborterer :Heartred
Han skulle ringt meg mellom kl 13-13.15, men ikke hørt noe fra han enda. Håper han ringer snart:Heartred
Syntes det er rart at jeg plutselig skal begynne å slite med det. Er 8 år siden forrige graviditet, og 13 år siden med første

Jeg sjekket bare fordi jeg er livredd for å miste igjen. Legen skulle ringt meg mellom kl 13-13.15, men ikke hørt noe enda. Vet ikke om jeg får Gu. Usikker på om dem klarer å se noe så tidlig :(
Føler sånn med deg!!!! Mistet sist, og kan ikke forestille meg hvordan det er å miste for tredje gang. MEN: selv om det kan skje med lite stigning, er det jo ikke helt sikkert at du mister. Så håper håper for deg!!!!

Legen ringte i går, fikk henvisning til gu på sykehuset. Ringte sykehuset nå, skulle få time innen en uke.
Har ingen blødning og smerter, så blir veldig spennende:Heartred

Håper det går veien for deg, saraaaa! Krysser fingrene.

Jeg er selv ifølge mensberegninger 5+1 i dag, men tror det er noe kortere pga. sen eggløsning. Tok en CB digital dagen etter IKM som var forrige lørdag (02.10.21) som viste gravid 1-2. Tok en ny digital i går og forventet 2-3, men fikk fortsatt 1-2... Kjenner jeg er ordentlig redd for å miste igjen etter en kjemisk SA i juni :(. Har bestilt meg legetime på mandag og håper virkelig på et overkommelig HCG nivå, men begynner å miste troen.

Håper det går veien for deg, saraaaa! Krysser fingrene.

Jeg er selv ifølge mensberegninger 5+1 i dag, men tror det er noe kortere pga. sen eggløsning. Tok en CB digital dagen etter IKM som var forrige lørdag (02.10.21) som viste gravid 1-2. Tok en ny digital i går og forventet 2-3, men fikk fortsatt 1-2... Kjenner jeg er ordentlig redd for å miste igjen etter en kjemisk SA i juni :(. Har bestilt meg legetime på mandag og håper virkelig på et overkommelig HCG nivå, men begynner å miste troen.

Svarer på min egen melding, for i dag fikk jeg etterlengtet 2-3 uker ❤️ Tror rett og slett jeg er litt kortere på vei enn jeg trodde.

Ja, det kan jo nesten høres slik ut :) Så godt du fikk gode nyheter! Jeg testet en uke etter at jeg fikk 2-3 uker, og fikk da 3+ :)

Jeg fikk svar nå fra blodprøver onsdag, da var jeg 5+5. da hadde jeg 2585, noe lavere enn snittet ser jeg. Kan stemme med at jeg har milde symptomer. Men til sammenligning tok jeg på samme tid i august, da hadde jeg begynt å blød kvelden før, da hadde jeg 75. Da var det ingen tvil om at ting gikk feil vei.

Tar kanskje ny prøve neste uke bare for å se stigning, men vi er nok alle ulike og får prøve å stresse minst mulig ut fra andres resultater ☺️

Her er mine tester de siste dagene. Jeg er redd dette ikke blir noe av. Noen med samme erfaring? Er løpet kjørt? Så å si ingen stigning . Er 16 dpo idag.

Vedlegg

• 97CD8F31-FA20-491C-A882-56D683AFF98C.jpeg
    97CD8F31-FA20-491C-A882-56D683AFF98C.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 102
Her er mine tester de siste dagene. Jeg er redd dette ikke blir noe av. Noen med samme erfaring? Er løpet kjørt? Så å si ingen stigning . Er 16 dpo idag.
Det kan hende du stiger sakte , eller at egget har vært litt i dvale før det kom i gang?

Back
Topp