HCG-måling

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Er det mange som har målt hCG her? Jeg har bare målt èn gang, 16 dpo var den 737.

Har målt, får resultatene på mandag. Skal til ny måling på tirsdag før legetime hvor vi skal "diskutere" svaret på torsdag :)

Målte fredag som jeg får svar på når jeg kommer og tar ny måling mandag :) veldig spent på den altså :o

Skal måle i morgen, 16 dpo :)

14 dpo - 127
18 dpo - 918

Hvordan/hvorfor får man sånn måling? Er det bare å be om det hos legen, eller er det kun med en spesiell grunn?

Hvordan/hvorfor får man sånn måling? Er det bare å be om det hos legen, eller er det kun med en spesiell grunn?

Er mulig å spørre hos legen, men ofte så får man det vel bare hvis det er spesielle grunner til det. Ved graviditet etter ivf/icsi er det vanlig og ved tidligere exu eller SA :)

Det var lenge å vente på svaret. Godt du får legetime etterpå :)
Gjorde det på fredag, så må vente til neste virkedag før svaret kommer. Legen skulle ringe meg hvis han fikk noe svar før helgen, men det gjorde han nok ikke iom. at han ikke har ringt.

Det mest interessante er jo uansett differansen mellom fredag og tirsdag. Regner med at jeg får svaret fra tirsdagen på onsdag :)

Gjorde det på fredag, så må vente til neste virkedag før svaret kommer. Legen skulle ringe meg hvis han fikk noe svar før helgen, men det gjorde han nok ikke iom. at han ikke har ringt.

Det mest interessante er jo uansett differansen mellom fredag og tirsdag. Regner med at jeg får svaret fra tirsdagen på onsdag :)

Ja, men det er jo en lettelse hvis man ser at nummeret er høyt nok da :)

14dp2dt (16 dpo): 270 :)

14dpo: 78

17dpo: 376

Legen ringte med resultatet nå i stad og mente at det var for lavt så hun var ikke helt sikker på om det kanskje var tegn på at det var på vei til å gå galt :o

Syntest jo ikke egentlig det så sååå lavt ut jeg da :o

Back
Topp