HCG-måling

Så mye at jeg kjenner det kommer og så er det en del på papiret når jeg tørker. Det er helt rødt, ferskt :(

Snakket med mamma nå og hun sa at da hun var gravid med storebroren min så hadde hun så mye smerter og blødninger i starten at hun ble lagt inn på sykehus. Hun fikk reise hjem igjen, men måtte ligge til uke 22.
Tante måtte visstnok også ligge mange mnd av sitt svangerskap. Begge mistet mange før de fikk oss.
Blæh... :(

Jeg sitter bare her og 'slapper av' jeg... Er spent på hcg-prøven! Hvis den har økt så lover jeg å roe meg ned :)
Kan da være arvelig med blødning også tenker jeg... Men da må du hvertfall ta det med ro. Om det viser seg til at du er sånn også.

Lov til å bli bekymret, og det forstår jeg godt. Er nevrevrak for hver minste jeg...

Ja men da satser vi bare på flotters økning, noe jeg tror :) regner med at du har sykemeldt deg nå? Ta vare på deg selv, nyt en tekopp, pledd og tv :) eventuelt fyr i peisen eller tenn noen telys :) prøv å kos deg litt i høstværet :)

Så mye at jeg kjenner det kommer og så er det en del på papiret når jeg tørker. Det er helt rødt, ferskt :(

Snakket med mamma nå og hun sa at da hun var gravid med storebroren min så hadde hun så mye smerter og blødninger i starten at hun ble lagt inn på sykehus. Hun fikk reise hjem igjen, men måtte ligge til uke 22.
Tante måtte visstnok også ligge mange mnd av sitt svangerskap. Begge mistet mange før de fikk oss.
Blæh... :(

Jeg sitter bare her og 'slapper av' jeg... Er spent på hcg-prøven! Hvis den har økt så lover jeg å roe meg ned :)

Så kjedelig at du blør Bubbly, for det går ofte så på psyken. Er så vondt med denne usikkerheten, for det er søren ikke lett å være positiv hele veien i denne prosessen her. :confused2
Men jeg tror nok du kan slappe av og nyte at du er gravid jeg! :) Jeg vet om flere som har blødd mye i starten av svangerskapet og de har fått friske unger. Krysser fingrene for nok en bra hcg prøve og at du kommer til mål. :love022

Så kjedelig at du blør Bubbly, for det går ofte så på psyken. Er så vondt med denne usikkerheten, for det er søren ikke lett å være positiv hele veien i denne prosessen her. :confused2
Men jeg tror nok du kan slappe av og nyte at du er gravid jeg! :) Jeg vet om flere som har blødd mye i starten av svangerskapet og de har fått friske unger. Krysser fingrene for nok en bra hcg prøve og at du kommer til mål. :love022
Det er det jeg trenger å høre, at mange blør mye men likevel føder friske barn. <3 Du har rett det går mye på psyken. Er så glad jeg tok hcg i dag så vi finner ut av dette... Snart så jeg begynner å gråte. Men skal prøve å være positiv...

Sender en stoooor klem Bubbly <3 kjenner så mange som har blødd i starten av svangerskapet og enda født friske barn :) krysser fingrene for deg, håper virkelig at du får et oppløftende svar på neste hcg test <3

Så leit å lese at du blør mer Bubbly :( Skjønner godt at du har det kjempevondt nå. Det er utrolig belastende det du opplever. Jeg slenger meg på de andre her, håper det er helt uskyldig. Mange blør tidlig i svangerskapet. Men den hCGen håper jeg du får svar på i morgen. Dette skal gå bra :) Sender deg klemmer og gode tanker.

Veldig leit å høre Bubbly at du blør. Jeg føler det på meg her. Det må være rett rundt hjørnet.

Da fikk jeg svar på tredje målingen som nå var oppe i 784 :D

Så da har vi:

14dpo: 78

17dpo: 376

19dpo: 784

Det er jo dobling fra mandag til onsdag det så den må da være tilfredsstillende den :D

Fikk svar i går :)

13/14 dpo: 69

17/18 dpo: 580

Skal måle ukentlig, så kan bli morsomt å se hvordan det øker :)

18 dpo: 1000
27 dpo: 22000

Sniker fra mai :-) Tenker jeg kan havne i juni-gruppa etter OUL..

Back
Topp