Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan/hvorfor får man sånn måling? Er det bare å be om det hos legen, eller er det kun med en spesiell grunn?
Har målt, får resultatene på mandag. Skal til ny måling på tirsdag før legetime hvor vi skal "diskutere" svaret på torsdag![]()
Målte fredag som jeg får svar på når jeg kommer og tar ny måling mandagveldig spent på den altså
![]()
Ok da skjønner jegEr mulig å spørre hos legen, men ofte så får man det vel bare hvis det er spesielle grunner til det. Ved graviditet etter ivf/icsi er det vanlig og ved tidligere exu eller SA![]()
Målte på tirsdag, 17 dpo 1799. Tok ny blodprøve på fredag som jeg får svar på i morgen![]()
14 dpo - 127
18 dpo - 918
Gjorde det på fredag, så må vente til neste virkedag før svaret kommer. Legen skulle ringe meg hvis han fikk noe svar før helgen, men det gjorde han nok ikke iom. at han ikke har ringt.Det var lenge å vente på svaret. Godt du får legetime etterpå![]()
Gjorde det på fredag, så må vente til neste virkedag før svaret kommer. Legen skulle ringe meg hvis han fikk noe svar før helgen, men det gjorde han nok ikke iom. at han ikke har ringt.
Det mest interessante er jo uansett differansen mellom fredag og tirsdag. Regner med at jeg får svaret fra tirsdagen på onsdag![]()
Ja, syns det var høyt. Men betyr jo ikke at det er tvillingerJøss!! Det var veldig høyt eller?Kanskje det er twins?
Ja, syns det var høyt. Men betyr jo ikke at det er tvillingerspent på blodprøvesvar i morgen!!