Hcg-måling!

6+0 hadde jeg 47000, 6+3 hadde jeg 180000 :) legen min sa det var super bra, og at jo høyere hcg nivå er, jo større er sjansen for at alt går helt bra og at fosteret er helt friskt :)
Fantastisk!!! :D :D
 
YES!!! Hcg var på 2100!!
Mandag 14. - 64
Torsdag 17. - 276
Mandag 21. - 2100

WUHUUU!!! :D :D :D
 
Wow... Det er jo fantastisk stigning:)

Jeg var hos legen i dag og tok HCG, og venter spent på svaret i morgen:)
Så spennende! Er det første hcg måling?:)
 
Å ja :) legen min sa at jeg fikk time i uke 11 til svangerskapskontroll og at SA var normalt, veldig nervøs men nå må jeg bare slappe av å ta det som det kommer :) håper virkelig det går bra denne gangen :)
 
Å ja :) legen min sa at jeg fikk time i uke 11 til svangerskapskontroll og at SA var normalt, veldig nervøs men nå må jeg bare slappe av å ta det som det kommer :) håper virkelig det går bra denne gangen :)
Jeg syns det er ganske stygt av legen å si det, tenker vel nok på det allikevel? Grunnen til at jeg har tatt hcg målinger er at vi er icsi (ivf'ere) og hadde en exu nå i sommer:) Masse lykke til :)
 
Å ja :) legen min sa at jeg fikk time i uke 11 til svangerskapskontroll og at SA var normalt, veldig nervøs men nå må jeg bare slappe av å ta det som det kommer :) håper virkelig det går bra denne gangen :)
For en ufølsom ting å si til en som er gravid. Er jo klart man tenker masse på dette. Jeg hadde bare sagt til fastlegen min at jeg vil ha to hcg målinger med én dag mellom for å sjekke stigning. Hvor langt er du på vei nå?
 
Ja syntes jeg å :( 5+5, har bestilt time til ul så skal dit på tirsdag så får fortsette å test hjemme så lenge, har ikke mage smerter eller noe blod så langt så krysser fingrene for at alt går bra :) husker det da jeg fortalte om den andre SA så bare feiden han det vek, så vet ikke om det er at han ikke bryr seg eller hva det er. Så gleder meg til å komme på ul, å vis hun er hyggelig kommer jeg nok til å dra ditt noen ekstra ganger, bare for å se at alt er bra :)
 
Jeg fikk målt hCH nå. Legen mente det holder med en, for å påvise svangerskapet. Får høre hva den ligger på før jeg insisterer på en ny på fredag. Skal gå dit på fredag og få resultatet :) husker i uke 6 med nr 3 lå den på 5700.
 
Vis vedlegget 137540

Har iallefall tatt mange sånne i det siste å i dag er det endring til 2-3 :) så betyr jo at det stiger :) er kortere på vei enn hva jeg tror men gleder meg til lege time på tirsdag :)
Hvor langt er du på vei ca tror du? Gikk det ca ei uke mellom stigning fra 1-2 og 2-3? Jeg tok en forrige onsdag og har lyst å ta en til, men føler det er litt bortkasta penger. Alt brukt 500 kr på tester siden august :p
 
Hvor langt er du på vei ca tror du? Gikk det ca ei uke mellom stigning fra 1-2 og 2-3? Jeg tok en forrige onsdag og har lyst å ta en til, men føler det er litt bortkasta penger. Alt brukt 500 kr på tester siden august :p

Tok første på torsdag sist uke å var da 1-2. Fikk 2-3 i dag :) så er ikke helt sikker regner jeg er enn stad mellom 4-5 uker vil tror 5 i dag, passer med eggløsning. Problemet er bare at disse testene har at men har syklus på 28 dager å jeg har 34 så vet ikke hva det gjør med resultatet. Har fått time på tirsdag til tidlig ul pga SA så da ser hun sikker ca hvor langt jeg er på vei :)
 
Tok første på torsdag sist uke å var da 1-2. Fikk 2-3 i dag :) så er ikke helt sikker regner jeg er enn stad mellom 4-5 uker vil tror 5 i dag, passer med eggløsning. Problemet er bare at disse testene har at men har syklus på 28 dager å jeg har 34 så vet ikke hva det gjør med resultatet. Har fått time på tirsdag til tidlig ul pga SA så da ser hun sikker ca hvor langt jeg er på vei :)
De viser vel hvor lenge det er siden befruktning :) Jeg er 5+0 i dag i følge FF der jeg la inn positiv el test. BV sier det og da jeg tasta inn siste mens 17.8 og 32 dagers syklus. Regner med jeg kan være 2-3 dager kortere, men det får vi ikke vite før event ul. Sist tok jeg ul 6+1 pga blødning. Fikk jo målt hCG i dag, så får prøve å la vær å kjøpe tester hehe.
 
Fikk ikke tak i de på legekontoret pr tlf så fikk kun SMS at hCG er forhøyet, men ikke hvor mye. Nå har de stengt, så da må jeg vente til mandag.
 
Fikk svar i dag at den var på 1000 18 dpo. Litt rart med akkurat 1000, men det er greit. Fikk tatt en ny nå for å se at det har steget da jeg syns det var lavt. Men ser jo i tabellen at det heller var høyt :)
 
Fikk svar i dag at den var på 1000 18 dpo. Litt rart med akkurat 1000, men det er greit. Fikk tatt en ny nå for å se at det har steget da jeg syns det var lavt. Men ser jo i tabellen at det heller var høyt :)

Jeg hadde 918 i hcg på 18 dpo :)
 
Back
Topp