Hcg-måling!

Jeg tok hcg måling på mandag (14 dpo) som var på 64. Skal inn og ta ny måling i morgen som er off. testdato på klinikken. Den bør være på minst 181 for å være innafor dobling. Ellers kan det være exu eller kjemisk...:(

Men 64 er jo normalt 14 dpo, er jo over snittet, jeg hadde 52 rd 12 og 113 på rd 14 som var testdato og det er rett over gjennomsnittet og er jo stigningen som betyr noe :) dette går nok fint :)
 
Hadde blødninger fra tirsdag til fredag. Og hcg på Onsdag viste 52 og på fredag viste den 113 og det sa de var normalt. I går tok jeg en cbd som viste 2-3 og da var jeg 4+6 så det var normal stigning. Fikk en del blod på papiret ettermiddag i går og fortsatte sånn i ca 3 timer før det var helt borte, var bare når jeg tørker meg men kom litt klumper, men legevakta sa at det bare kunne være størknet blod og trengte ikke være noe gale og synes det var for lite til å være en sa men kunne ikke garantere noe. Får vente å se imorgen :) skal være ca 1000 da om det er normal stigning, håper på det
Krysser fingrene for at det er god stigning!❤ Disse blødningene man får er jo bare så skremmende! Men det er helt sikkert ufarlig:)
 
Hcg mandag 64, hcg idag 276!!!!!!!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆH!!!!!
 
Jada, fikk så vidt litt rosa på papiret tirsdag kveld, så fikk ny hcg i går... Da var jeg i følge menstermin 4+4. Og den var på 9357!!! Forrige torsdag var den 584 :) tvillinger :)??
Oiiii! Dette lukter tvillinger lang vei!! Gratulerer! :D
 
Oioioi...hehehe ;)
 
Jeg ble målt til 44 000 på tirsdag, maks 6 uker på vei. Knerten ble målt til 3 mm og hadde bankende hjerte dagen etterpå.

Er ikke 44000 unormalt høyt? Har i tillegg blødninger og ikke særlig symptomer denne gangen, så føler noe er galt.
 
Jeg ble målt til 44 000 på tirsdag, maks 6 uker på vei. Knerten ble målt til 3 mm og hadde bankende hjerte dagen etterpå.

Er ikke 44000 unormalt høyt? Har i tillegg blødninger og ikke særlig symptomer denne gangen, så føler noe er galt.

Det ligger innenfor normalområdet. LMP betyr last menstrual period. :)

ImageUploadedByBV Forum1442575116.933237.jpg
 
Jeg ble målt til 44 000 på tirsdag, maks 6 uker på vei. Knerten ble målt til 3 mm og hadde bankende hjerte dagen etterpå.

Er ikke 44000 unormalt høyt? Har i tillegg blødninger og ikke særlig symptomer denne gangen, så føler noe er galt.

44000 er jo kjempebra! Noen blør jo gjennom hele svangerskapet. Ganske mange faktisk. Men skjønner jo at du blir engstelig. Hadde blitt det selv...Men dette kommer til å gå kjempefint! :D
 
6+0 hadde jeg 47000, 6+3 hadde jeg 180000 :) legen min sa det var super bra, og at jo høyere hcg nivå er, jo større er sjansen for at alt går helt bra og at fosteret er helt friskt :)
 
Back
Topp