Kalkulatoren inne på babyverden.noHm, OK - hvor la du inn dette? App eller kalkulator?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kalkulatoren inne på babyverden.noHm, OK - hvor la du inn dette? App eller kalkulator?
Min HCG steg faktisk helt som normalt sist gang jeg var gravid og hadde en MA. Fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 5, men det ble først oppdaget i uke 10. Ikke for å gjøre noen enda mer bekymret her, men jeg anbefaler i hvert fall å be om en tidlig UL i steden for å stole på blodprøver for de som har mistet før og er redd for at det skal skje igjen.
Kikker innom her fra juli/august-gruppa
Hvor langt var du på vei da du målte normal HCG-stigning og hva lå den på? Jeg hadde en blødning da jeg var 5+5, og var ganske sikker på at jeg hadde mistet selv om det verken var koagler eller smerter ved blødningen. Fikk sjekket HCG hos legen uken etterpå. Da var jeg 7+0 og 7+2 og HCG lå på 56000 og 67000. Jeg syns stigningen var lav, men både lege og jordmor mente den var normal da den ikke nødvendigvis dobler seg like fort når man har kommet så langt i svangerskapet, og jeg fikk også inntrykk av at nivået lå for høyt til å være forenelig med SA/MA i uke 5+5.
Jeg skal ta min imorgen på det jeg tror er 6+1 (muligens 6+0). Er spent! Om testen ikke viser 3+ skal jeg spørre fastlegen om blodprøve, men får sikkert nei. Fastlegen var syk sist (4+5) så var til en vikar som fikk meg til å føle meg dum som var bekymret. Dette var min aller første legetime ifm. svangerskapet, og ble ikke beroliget i det hele tatt. Ble heller mer bekymret når jeg gikk. Forstår godt at de ikke alltid kan teste i hytt og pine, men hadde håpet på litt beroligende og trøstende ord i det minste. Har vært gjennom en ganske vanskelig tid med andre personlige greier rett før jul så det gjør det ekstra vanskelig å ikke bekymre meg, og dette sa jeg til legen. Uansett så prøver jeg nå å være så rolig jeg kan. Håper vi begge snart får 3+!Den slo bare ut på 2-3 . Burde ventet lenger! Haha!! Jaja ..
Har nå tatt to hcg prøver, tirsdag og torsdag. Resultatet er 354 og 769.
4+2 og 4+4hvor langt på veg var du da prøvene ble tatt?