Mayabek39
Flørter med forumet
Høres bra ut, skal det ikke være en sånn slags oversiktHcg på 13772 nå - der er vel fint? 5+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut, skal det ikke være en sånn slags oversiktHcg på 13772 nå - der er vel fint? 5+5
Fant denne på babyverdenHøres bra ut, skal det ikke være en sånn slags oversikt
Hehe ja heldig der!Fordelen med å jobbe på sykehus svaret på to timer!
Men nesten ulempe også - gjør jo så det er så lett å få hetta og «bare» ta nye blodprøver..Hehe ja heldig der!
Den slo bare ut på 2-3 . Burde ventet lenger! Haha!! Jaja ..Vil gjerne høre hvordan dette går! Jeg har en igjen også og lurer på når jeg skal ta den. Tror jeg er 5+3 idag. Fikk 1-2 uker på det jeg tror var 4+1. Skal prøve å vente til slutten av uka og håper på 3+! Blir så bekymret av alt for tiden.
Tok blodprøve idag, men må sendes inn så får ikke svar før over helga
Hvis du tar i dag vil jeg tro de har svaret i alle fall tirsdagVet du hvor lang tid det vanligvis tar? Jeg skal til legen for noen andre blodprøver i dag og neste fredag igjen. Tenkte kanskje å be om at de tester HCG også..
Hvis du tar i dag vil jeg tro de har svaret i alle fall tirsdag
Kjenner meg igjen. Her er det menssmerter sammen med snev av fersken/lyserosa, og to episoder med brunt.. men her er stigningen fin da.Takk for svar! Blir litt urolig av disse magesmertene Men overhode ingen antydning til blødning da..
Legen min skulle ringe meg tirsdag, mandag om de hadde kommet daVet du hvor lang tid det vanligvis tar? Jeg skal til legen for noen andre blodprøver i dag og neste fredag igjen. Tenkte kanskje å be om at de tester HCG også..
Legen min skulle ringe meg tirsdag, mandag om de hadde kommet da
4+6 (I går): 328.
Håper det er et greit tall, vanskelig å si når det er så stor spredning for hva som er innenfor normalen...
Edit; når jeg ser hva dere andre skriver, så virker jo dette litt lavt...
Kanskje jeg burde bestille flere tester likevel? Har kun 1 strimmeltest igjen, hadde tenkt å slå meg til ro med det, men nå ble jeg litt usikker.
Jeg får 4+5 når jeg fyller ut el og syklus, pluss at det kan ha festa seg senere? Syns det er fin måling av hcg jeg@mammatilmathilde : Jeg hadde første blødningsdag i siste mens 1.12. positiv EL test 15.12 og innsett av 5-dagers embryo 20.12..
Godt mulig jeg har regnet noe feil, jeg plottet bare inn første blødningsdag i siste mens i Preglife appen min, + syklus på 27 dager og den sier at jeg i dag er 6 (5+0).
5+1 hadde jeg 3844+6 (I går): 328.
Håper det er et greit tall, vanskelig å si når det er så stor spredning for hva som er innenfor normalen...
Edit; når jeg ser hva dere andre skriver, så virker jo dette litt lavt...
Kanskje jeg burde bestille flere tester likevel? Har kun 1 strimmeltest igjen, hadde tenkt å slå meg til ro med det, men nå ble jeg litt usikker.
Jeg får 4+5 når jeg fyller ut el og syklus, pluss at det kan ha festa seg senere? Syns det er fin måling av hcg jeg