Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok ikke vanlig i den forstand at de fleste gjør det. Men mange som har opplevd å miste én eller flere ganger gjør det gjerne. Det er sikkert flere grunner til det også. For min del må jeg ta blodprøve for å holde roen og ikke stresse og bekymre meg unødig, da jeg har mistet 3 ganger ❤Aldri tatt. Er det vanlig?
Visste ikke man kunne gjøre det før jeg ble mer aktiv her inne etter MA i september.Aldri tatt. Er det vanlig?
Hehe, håpløs med ultralyd selv. Hadde tidlig ul i uke 7, 9, 15, oul i uke 19, og 3D i uke 28 sist. Ble dyrt, jaVisste ikke man kunne gjøre det før jeg ble mer aktiv her inne etter MA i september.
Jeg klarer å slå meg til ro med tester heldigvis jeg er mer koko når det kommer til ultralyd
Verdt detHehe, håpløs med ultralyd selv. Hadde tidlig ul i uke 7, 9, 15, oul i uke 19, og 3D i uke 28 sist. Ble dyrt, ja
Nei, den bør nok absolutt slå ut nå, men har ingen og vet ikke om jeg gidder å bruke penger på enda en test.. får ny blodprøve på torsdag, har legetime på fredag. Så tror bare jeg venter nåHar du tatt ny digital med 3+?
Jeg har en igjen, 5+0 i dag. Venter til i morgen med å ta den, håper den viser 3+Nei, den bør nok absolutt slå ut nå, men har ingen og vet ikke om jeg gidder å bruke penger på enda en test.. får ny blodprøve på torsdag, har legetime på fredag. Så tror bare jeg venter nå
Jeg har en igjen, 5+0 i dag. Venter til i morgen med å ta den, håper den viser 3+
Vil gjerne høre hvordan dette går! Jeg har en igjen også og lurer på når jeg skal ta den. Tror jeg er 5+3 idag. Fikk 1-2 uker på det jeg tror var 4+1. Skal prøve å vente til slutten av uka og håper på 3+! Blir så bekymret av alt for tiden.
Fordelen med å jobbe på sykehus svaret på to timer!Tok blodprøve idag, men må sendes inn så får ikke svar før over helga