Hcg i blodet

isks90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Er det flere her som har tatt blodprøver for å se stigningen?

noen som har målt stigning i tidligere svangerskap?

Last edited:
Her er mine målinger

18/12 - 3+4 hcg 54

20/12 - 3+6 hcg 149

23/12 - 4+2 hcg 618

27/12 - 4+6 hcg 2577

30/12 - 5+2 hcg 5361

02/01 - 5+5 hcg 13772

Last edited:
Aldri tatt. Er det vanlig?
Er nok ikke vanlig i den forstand at de fleste gjør det. Men mange som har opplevd å miste én eller flere ganger gjør det gjerne. Det er sikkert flere grunner til det også. For min del må jeg ta blodprøve for å holde roen og ikke stresse og bekymre meg unødig, da jeg har mistet 3 ganger ❤

Pga juleferie har jeg kun tatt én blodprøve denne gangen, og jeg har ikke fått svar på den. Det er et stressmoment merker jeg, men heldigvis er det jul og mye som skjer, så jeg klarer å distrahere meg fra å hele tida leite etter reduksjon av gravidsymptomer. Men det blir en titt i trusa, i do og på papiret ved hvert dobesøk :bored:

Aldri tatt. Er det vanlig?
Visste ikke man kunne gjøre det før jeg ble mer aktiv her inne etter MA i september.
Jeg klarer å slå meg til ro med tester heldigvis jeg er mer koko når det kommer til ultralyd :rolleyes::hilarious:

Visste ikke man kunne gjøre det før jeg ble mer aktiv her inne etter MA i september.
Jeg klarer å slå meg til ro med tester heldigvis jeg er mer koko når det kommer til ultralyd :rolleyes::hilarious:
Hehe, håpløs med ultralyd selv. Hadde tidlig ul i uke 7, 9, 15, oul i uke 19, og 3D i uke 28 sist. Ble dyrt, ja :rolleyes:

Dagens blodprøve var på 5361, over dobling siden fredag :) 5+2 i dag.
Siste blodprøve får bli på torsdag :) legen på jobb rekvirerte to i slengen i dag :p

Så betryggende!! Det er under to uker til jeg skal på første kontroll hos fastlegen og jeg håper så inderlig at hun bruker ul-apparatet på meg da ap jeg kan få se om det virkelig er noe der:Heartred

Har tatt hCG blodprøve hos fastlegen ved to tidligere svangerskap, men de mente det ikke trengtes med en oppfølgingsprøve da den var fin. Får se an. Begynner jeg å blø så ber jeg nok om det. Blødde i et tidligere svangerskap.

Jeg er av en eller annen grunn mye mer bekymret denne gangen enn når jeg ventet mine første. Tiden går så sakte, og jeg venter veldig på legetimen på fredag og henvisningen videre til sykehuset.

Har du tatt ny digital med 3+? ❤️

Har du tatt ny digital med 3+? ❤️
Nei, den bør nok absolutt slå ut nå, men har ingen og vet ikke om jeg gidder å bruke penger på enda en test.. får ny blodprøve på torsdag, har legetime på fredag. Så tror bare jeg venter nå :)

Nei, den bør nok absolutt slå ut nå, men har ingen og vet ikke om jeg gidder å bruke penger på enda en test.. får ny blodprøve på torsdag, har legetime på fredag. Så tror bare jeg venter nå :)
Jeg har en igjen, 5+0 i dag. Venter til i morgen med å ta den, håper den viser 3+ ❤️

Jeg har en igjen, 5+0 i dag. Venter til i morgen med å ta den, håper den viser 3+ ❤️

Vil gjerne høre hvordan dette går! Jeg har en igjen også og lurer på når jeg skal ta den. Tror jeg er 5+3 idag. Fikk 1-2 uker på det jeg tror var 4+1. Skal prøve å vente til slutten av uka og håper på 3+! Blir så bekymret av alt for tiden.

Vil gjerne høre hvordan dette går! Jeg har en igjen også og lurer på når jeg skal ta den. Tror jeg er 5+3 idag. Fikk 1-2 uker på det jeg tror var 4+1. Skal prøve å vente til slutten av uka og håper på 3+! Blir så bekymret av alt for tiden.

Jeg tok en digital 5+3 som var 3+, men da hadde jeg ikke testet på en liten stund :)

Hcg på 13772 nå - der er vel fint? 5+5

Back
Topp