HCG HJELP :)

Mammalivet <3

Forelsket i forumet
Hei alle flotte damer =)

Fikk HCG resultatan idag, så æ må nu bare spør. E det forskjell på HCG oss folk i ett svangerskap ?
Æ har 13500 og mein sjøl æ e 8 uke nu på lørdagen. Å om det dobbles annahver dag har æ jo ca 27000 på lørdagen å ifølge
Denne
http://nevro.legehandboka.no/prover-og-svar/klinisk-kjemi/blodprover/hcg-2978.html

Og denne
http://www.babymed.com/hcg-level-in-early-pregnancy

e det sånn ca rett. MEN legen/kontor dama som ringte sa æ va max 4 uke??? KA fann det kan jo overhode ikke stem eller ??

Æ testa jo positivt den 11 oktober og da e æ jo mellom 2 og 4 uke allerede.
Skjønna ingenting. Ska te ultra torsdagen den 13, men gud bedre mæ det e jo lenge te O.o
Æ må ha litt råd og andres meining.

Om du testa positivt 11.oktober burde du vel være minst 5 uker nå ja. Har ikke noe greie på hcg, men kunne du ikke spurt om å få fremskyndet ultralyden?

Om du testa positivt 11.oktober burde du vel være minst 5 uker nå ja. Har ikke noe greie på hcg, men kunne du ikke spurt om å få fremskyndet ultralyden?

Ikke sant :) E det æ å mein hehe.
E oss privat gynekolog han har det nok fult, derfør æ ikke har fått før 13 november :) Å vill ikke virk SÅÅÅ hysterisk hehe :P Såe får smør mæ me tålmodighet og vent xD

Vi ble jo gravide ca 2.-6.10 og jeg er 6+6. Testa ikke før 20.10. Så du kan jo ikke bare være 4 uker på vei :-p Min HCG sistgang var 5700 da jeg var i uke 6...

Vi ble jo gravide ca 2.-6.10 og jeg er 6+6. Testa ikke før 20.10. Så du kan jo ikke bare være 4 uker på vei :p Min HCG sistgang var 5700 da jeg var i uke 6...

Akuratt e det æ å mein :) Da MÅÅÅÅ dem jo ha misførstått eller sett feil på antall uka man e me så å så mye HCG i kroppen :P
Æ e gla før å hør dæ også si dette, æ blir bare meir og meir spent på 13 november og ultra da <3 Takk før svar <3

Akuratt e det æ å mein :) Da MÅÅÅÅ dem jo ha misførstått eller sett feil på antall uka man e me så å så mye HCG i kroppen :P
Æ e gla før å hør dæ også si dette, æ blir bare meir og meir spent på 13 november og ultra da <3 Takk før svar <3
Bare hyggelig :)
Skal sies at sist jeg målte HCG var da jeg gikk med nr 3 som er 6 år nå :-p det var et helt normalt svangerskap. Håper du får gode nyheter på torsdag :)

Back
Topp