HCG - facts og erfaringer

Ifølge den må jeg ha hatt skyhøye verdier i starten av dette svangerskapet! Jeg visste det var høyt, det ble mistanke om blæremola, noe det ikke var. Jeg fikk derimot HCG-utløst høyt stoffskifte og mye kvalme, sliter enda med kvalmen og er i uke 31 nå.
Oi! Det er liksom noe med alt! Vi bekymrer oss for lave verdier, men så klart ikke bare bra med alt for høye heller!
Hvordan var verdiene dine??
 
Hva tenker dere om dette her?
hCG 14 dpo = 31. hCG 16 dpo = 108.

Er jo lav hCG til å være 16 dpo, selv om den har 3-4-dobla seg på 2 dager. Jeg mistenker det ender i SA..
 
Okei, spennende, da får vi se da..! Skal ta ny test på mandag, så om fire dager blir vel det.. Jeg holder pusten..!
Så spennende! Krysser fingrene og håper på god stigning :Heartred Hold oss oppdatert!
 
Så spennende! Krysser fingrene og håper på god stigning :Heartred Hold oss oppdatert!
Skal jeg gjøre! Jeg har hele tiden tenkt det ender i SA, så vi får se. Blir tungt å vente til mandag, men det er jo ikke mye å få gjort med det.
 
Hva tenker dere om dette her?
hCG 14 dpo = 31. hCG 16 dpo = 108.

Er jo lav hCG til å være 16 dpo, selv om den har 3-4-dobla seg på 2 dager. Jeg mistenker det ender i SA..

Skjønner at de verdiene ikke er noe gøy å få. Det er liksom verken helt sikkert at det går bra, eller helt sikkert at det ikke gjør det. Som Timi understreker - større sjanse for at dette går fint enn at det ikke gjør det, men skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe :Heartred Sender varme tanker og krysser alt jeg har!
 
Mener å ha lest et sted at HCG stiger senere ved frysforsøk? Noen som vet?
 
Dette er en myte
Er ikke dette knyttet til at embryoet kan feste seg litt senere? Altså, ikke at stigningen i seg selv går saktere, men at det tar litt lenger tid før den kommer igang fordi enkelte fryseembryo bruker litt tid på å feste seg? Vet du?
 
Er ikke dette knyttet til at embryoet kan feste seg litt senere? Altså, ikke at stigningen i seg selv går saktere, men at det tar litt lenger tid før den kommer igang fordi enkelte fryseembryo bruker litt tid på å feste seg? Vet du?
Jeg mener det også er en myte... de sjekker jo om embryo "lever" og overlevde tining, altså er det ikke noe som skal tilsi at de ikke skal prestere likt som et embryo som aldri har vært fryst.
Er du urolig?
 
Jeg mener det også er en myte... de sjekker jo om embryo "lever" og overlevde tining, altså er det ikke noe som skal tilsi at de ikke skal prestere likt som et embryo som aldri har vært fryst.
Er du urolig?
Nei, jeg er gravid i uke 23, så her sparker det godt:happy:

Men har lest om «delayed implantasjon» ved fryseforsøk flere steder. Så lurte bare på om denne myten med lavere hcg ved fryseforsøk kunne være knyttet til det. Er litt over gjennomsnittet fasinert av denne kroppen vår:hilarious:
 
Jeg leste vel noe om det i forbindelse med fryseforsøk. Jeg er ikke urolig, hcg stigning her har vært bra.

Mener at jeg leste noe med at det tok tid før et frossent embryo «beveget seg» som normalt. Hsr en ide om at det handler om at de satt inn embryo som ikke helt var ferdig tint, men det høres jo litt rart ut
 
Back
Topp