Hcg etter SA

Hørt noe fra gyn?

Sitter å venter på gyn nå.. men fikk et rart klokkeslett å komme på.. midt i vaktskiftet virker det som..

Hører de diskuterer om noen har hørt noe om en exu inne på vaktrommet..
Høres ut som om taushetsplikten ikke settes høyest..

Hvordan gikk det med deg? ❤️

Mange klemmer! Håper det ikke er en exu du har

jøss, diskuterer de mens pasienten hører ? :/ høres ikke bra ut :/ men håper du blir sett på raskt og at de ikke finner noen exu

Høres ut som om taushetsplikten ikke settes høyest..

Hvordan gikk det med deg? ❤️

Gikk bra ❤ ingen exu, alt så fint ut.. hadde en cyste som blødde på venstre eggleder.. kan være derfor jeg har hatt smerter.. men om smertene ble verre måtte jeg kontakte legevakta og bli henvist til kirurgisk.. for da var det noe annet som forårsaket smertene.. :rolleyes:

Gikk bra ❤ ingen exu, alt så fint ut.. hadde en cyste som blødde på venstre eggleder.. kan være derfor jeg har hatt smerter.. men om smertene ble verre måtte jeg kontakte legevakta og bli henvist til kirurgisk.. for da var det noe annet som forårsaket smertene.. :rolleyes:

Så flott! Var det ny graviditet?:)

Ååå så bra. :HeartredMen hva var konklusjon? Rester? Eller gravid?

De regnet med det var rester, men kunne være en ny graviditet men da var det veldig tidligt.. så ja jeg er like klok.. :hilarious: skulle ta ny hcg om 2 uker å se hvordan den var da :shifty:
Herregud så rart!o_O Håper det ordner seg. Trodde de måtte fjerne dersom rester...:wideyed:

De regnet med det var rester, men kunne være en ny graviditet men da var det veldig tidligt.. så ja jeg er like klok.. :hilarious: skulle ta ny hcg om 2 uker å se hvordan den var da :shifty:
De vil vel være sikker på at det ikke er en ny graviditet før de evt setter i gang en abort? Håper du får slappe av nå, og at du tar kontakt raskt om du får smerter eller feber!

Joda går greit, fikk en heftig mens for ca 2 uker siden.. endelig hcg nede på 6 så satser på kroppen er i orden nå ❤ har startet å teste etter eggløsning men ingen tegn til det enda, eller så har jeg ikke testet nok.. :hilarious:
Krysser fingrene for at neste er en terminspire! Og at el kommer raskt.

Back
Topp