Så godt å høre! Håper du er ivaretatt nåFikk melding at han hadde sendt henvisning i går kveld og at han håpet ze tok meg inn på gyn i dag.. så har telefonen limt fast i hånden omtrent..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre! Håper du er ivaretatt nåFikk melding at han hadde sendt henvisning i går kveld og at han håpet ze tok meg inn på gyn i dag.. så har telefonen limt fast i hånden omtrent..
Så godt å høre! Håper du er ivaretatt nåMasse lykke til, kjære deg!
Hørt noe fra gyn?
Mange klemmer! Håper det ikke er en exu du harSitter å venter på gyn nå.. men fikk et rart klokkeslett å komme på.. midt i vaktskiftet virker det som..
Hører de diskuterer om noen har hørt noe om en exu inne på vaktrommet..
Sitter å venter på gyn nå.. men fikk et rart klokkeslett å komme på.. midt i vaktskiftet virker det som..
Høres ut som om taushetsplikten ikke settes høyest..Sitter å venter på gyn nå.. men fikk et rart klokkeslett å komme på.. midt i vaktskiftet virker det som..
Mange klemmer! Håper det ikke er en exu du har
jøss, diskuterer de mens pasienten hører ? :/ høres ikke bra ut :/ men håper du blir sett på raskt og at de ikke finner noen exu
Høres ut som om taushetsplikten ikke settes høyest..
Hvordan gikk det med deg?![]()

Gikk bra ❤ ingen exu, alt så fint ut.. hadde en cyste som blødde på venstre eggleder.. kan være derfor jeg har hatt smerter.. men om smertene ble verre måtte jeg kontakte legevakta og bli henvist til kirurgisk.. for da var det noe annet som forårsaket smertene..![]()
Ååå så bra.Gikk bra ❤ ingen exu, alt så fint ut.. hadde en cyste som blødde på venstre eggleder.. kan være derfor jeg har hatt smerter.. men om smertene ble verre måtte jeg kontakte legevakta og bli henvist til kirurgisk.. for da var det noe annet som forårsaket smertene..![]()
Men hva var konklusjon? Rester? Eller gravid?Så flott! Var det ny graviditet?![]()
Ååå så bra.Men hva var konklusjon? Rester? Eller gravid?
skulle ta ny hcg om 2 uker å se hvordan den var da 
Herregud så rart!De regnet med det var rester, men kunne være en ny graviditet men da var det veldig tidligt.. så ja jeg er like klok..skulle ta ny hcg om 2 uker å se hvordan den var da
![]()

De vil vel være sikker på at det ikke er en ny graviditet før de evt setter i gang en abort? Håper du får slappe av nå, og at du tar kontakt raskt om du får smerter eller feber!De regnet med det var rester, men kunne være en ny graviditet men da var det veldig tidligt.. så ja jeg er like klok..skulle ta ny hcg om 2 uker å se hvordan den var da
![]()
Hvordan går det med deg?De regnet med det var rester, men kunne være en ny graviditet men da var det veldig tidligt.. så ja jeg er like klok..skulle ta ny hcg om 2 uker å se hvordan den var da
![]()
Hvordan går det med deg?De regnet med det var rester, men kunne være en ny graviditet men da var det veldig tidligt.. så ja jeg er like klok..skulle ta ny hcg om 2 uker å se hvordan den var da
![]()
Hvordan går det med deg?

Krysser fingrene for at neste er en terminspire! Og at el kommer raskt.Joda går greit, fikk en heftig mens for ca 2 uker siden.. endelig hcg nede på 6 så satser på kroppen er i orden nå ❤ har startet å teste etter eggløsning men ingen tegn til det enda, eller så har jeg ikke testet nok..![]()
Hvordan går det?Joda går greit, fikk en heftig mens for ca 2 uker siden.. endelig hcg nede på 6 så satser på kroppen er i orden nå ❤ har startet å teste etter eggløsning men ingen tegn til det enda, eller så har jeg ikke testet nok..![]()
Hvordan går det?
brukte opp eggløsningstestene uten å finne eggløsningen så får bare vente å se på om neste tr dukker opp 

Gitt opp kroppen min..brukte opp eggløsningstestene uten å finne eggløsningen så får bare vente å se på om neste tr dukker opp
Men ellers går det bra![]()