Hcg bare 4580 ved uke 5+5 :(

De bruker ikke furst, de bruker det lokale sykehuslabratoriet. Knotete nordnorsk møkkasystem. :wtf: Men tipper jeg får svar i morgen. Det skal bli godt med en avklaring.

Om du ringer legekontoret når det åpner så får du nok svar. Eventuelt sender melding i Helsenorge om dere bruker den?

Da har jeg fått svar fra legekontoret. 11.397.
Så fremdeles veldig lavt, men noenlunde innenfor normal doblingstid. Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Føler det lener mot spontanabort. Finner ikke så mange historier på nett der det har gått bra med så lave tall, men har et pittelite håp fordet. Kanskje er det en liten fighter inni der. Håper så inderlig at den klarer seg. Har heldigvis ultralyd på mandag. :sorry::Heartpink
graph2.jpggraph3.jpg

Så fremdeles veldig lavt, men noenlunde innenfor normal doblingstid. Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Føler det lener mot spontanabort. Finner ikke så mange historier på nett der det har gått bra med så lave tall, men har et pittelite håp fordet. Kanskje er det en liten fighter inni der. Håper så inderlig at den klarer seg. Har heldigvis ultralyd på mandag. :sorry::Heartpink

Uff veldig tungt å stå i en så usikker situasjon:/ og forstår at du føler at det kan gå begge veier. Det er ikke så lenge til mandag og je håper det vil gi deg litt svar :Heartpink:Heartpink

Vis vedlegget 481187Vis vedlegget 481188
Krysser fingrene! Håper det er en som klamrer seg godt fast der inne, helt frem til november!

Godt at du har UL på mandag! Håper du klarer å holde roen gjennom helgen!

Back
Topp