Hcg bare 4580 ved uke 5+5 :(

Snart kommer "pasientens prøvesvar" i norge og da blir alle prøvesvar tilgjengelig på helsenorge. Veldig greit for pasienter som har leger som ikke benytter seg av fürst.
Jaggu på tide! :wideyed:

Har logga meg innpå dips på jobb å sjekket svar, men det viste seg å var strengt forbudt. Wops! :laughing002

De bruker ikke furst, de bruker det lokale sykehuslabratoriet. Knotete nordnorsk møkkasystem. :wtf: Men tipper jeg får svar i morgen. Det skal bli godt med en avklaring.

Om du ringer legekontoret når det åpner så får du nok svar. Eventuelt sender melding i Helsenorge om dere bruker den?

Da har jeg fått svar fra legekontoret. 11.397.
Så fremdeles veldig lavt, men noenlunde innenfor normal doblingstid. Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Føler det lener mot spontanabort. Finner ikke så mange historier på nett der det har gått bra med så lave tall, men har et pittelite håp fordet. Kanskje er det en liten fighter inni der. Håper så inderlig at den klarer seg. Har heldigvis ultralyd på mandag. :sorry::Heartpink
graph2.jpggraph3.jpg

Så fremdeles veldig lavt, men noenlunde innenfor normal doblingstid. Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Føler det lener mot spontanabort. Finner ikke så mange historier på nett der det har gått bra med så lave tall, men har et pittelite håp fordet. Kanskje er det en liten fighter inni der. Håper så inderlig at den klarer seg. Har heldigvis ultralyd på mandag. :sorry::Heartpink

Uff veldig tungt å stå i en så usikker situasjon:/ og forstår at du føler at det kan gå begge veier. Det er ikke så lenge til mandag og je håper det vil gi deg litt svar :Heartpink:Heartpink

Vis vedlegget 481187Vis vedlegget 481188
Krysser fingrene! Håper det er en som klamrer seg godt fast der inne, helt frem til november!

Godt at du har UL på mandag! Håper du klarer å holde roen gjennom helgen!

Håper det går bra!

Var på ultralyd i uke 7+2 og der kunne jordmor se et lite knøtt med et hjerte som banket raskt. :Heartpink Hjertet banket i 145 bpm som er helt perfekt!

Hun slet litt med å måle det lille knøttet og tok fire målinger mellom 7,6 - 9,7mm, men mente 8mm var mest riktig. Tenkte kanskje det var litt lite på 7+2 men jordmor beroliget meg med at det fantes masse ulike crl systemer. Bare i Norge brukte de minst 3.
Ultralydmaskinen plasserte meg på 7+5. Esnurra 7+0. Tror jeg er fornøyd med det. :smiley-ashamed008 og jeg skal ihvertfall ikke ned i google ormehullet!

Dette ble så mye bedre enn jeg hadde forventet! Det er vanskelig å slippe angsten helt, men akkurat nå er jeg bare så glad og lykkelig. Et lite hjerte banker og jordmor mente alt så kjempefint ut. :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Var på ultralyd i uke 7+2 og der kunne jordmor se et lite knøtt med et hjerte som banket raskt. :Heartpink Hjertet banket i 145 bpm som er helt perfekt!

Hun slet litt med å måle det lille knøttet og tok fire målinger mellom 7,6 - 9,7mm, men mente 8mm var mest riktig. Tenkte kanskje det var litt lite på 7+2 men jordmor beroliget meg med at det fantes masse ulike crl systemer. Bare i Norge brukte de minst 3.
Ultralydmaskinen plasserte meg på 7+5. Esnurra 7+0. Tror jeg er fornøyd med det. :smiley-ashamed008 og jeg skal ihvertfall ikke ned i google ormehullet!

Dette ble så mye bedre enn jeg hadde forventet! Det er vanskelig å slippe angsten helt, men akkurat nå er jeg bare så glad og lykkelig. Et lite hjerte banker og jordmor mente alt så kjempefint ut. :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Hurraaaaa! Har vært redd for at noe var galt når du ikke oppdaterte.
Gratulerer så masse!

Hurraaaaa! Har vært redd for at noe var galt når du ikke oppdaterte.
Gratulerer så masse!
Tusen takk! Og takk gir all støtten til dere alle, virkelig. :HeartpinkFikk ikke oppdatert for var helt utpeist av angsting men også en kvalme som slo meg helt ut i går. Men det skal jeg ikke klage på. :D

Back
Topp