Hcg bare 4580 ved uke 5+5 :(

Snusepus

Flørter med forumet
Vet at én måling ikke sier så mye. Jeg skal ta ny blodprøve i morgen ved 6+3. Men klarer bare ikke være optimist over dette tallet. 4580. Det er godt under medianen. Føler det sier alt. :crybaby2

Har mistet 6 ganger før og mulig det har gjort noe med hjernen min. Sambo sier jeg krisemaksimerer. Har jeg ikke grunn til bekymring? Ivf så vet datoen nøyaktig.

Føler det forklarer hvorfor jeg knapt har noen symptomer.

Noen som har opplevd lignende tall? Jeg hater dette og lurer på om jeg noensinne får en baby. :paleMessenger_creation_75632901-4DAB-4906-8F21-DF2CAC66798A.jpeg

Vet at én måling ikke sier så mye. Jeg skal ta ny blodprøve i morgen ved 6+3. Men klarer bare ikke være optimist over dette tallet. 4580. Det er godt under medianen. Føler det sier alt. :crybaby2

Har mistet 6 ganger før og mulig det har gjort noe med hjernen min. Sambo sier jeg krisemaksimerer. Har jeg ikke grunn til bekymring? Ivf så vet datoen nøyaktig.

Føler det forklarer hvorfor jeg knapt har noen symptomer.

Noen som har opplevd lignende tall? Jeg hater dette og lurer på om jeg noensinne får en baby. :paleVis vedlegget 480987
Er denne grafen statistikk over friske svangerskap som ender i levende barn? Isåfall ligger du jo innafor. Er jo slik med gjennomsnittet at noen ligger over og noen ligger under. Skjønner godt du krisemaksimerer med din historikk og det beste er vel egentlig 2 målinger med 48 timers mellomrom. Krysser uansett fingrene for deg at det bare er litt sen hcg stigning og ikke noe mer dramatisk :Heartred

Du er jo innafor! Prøv å slapp av. Men ja, i feel ya! Virkelig! Jeg går jo rundt å aner ikke selv om jeg i det hele tatt et gravid lengre. Tester våger jeg ikke å ta. Er bare sjukt spent på ultralyden på mandag. Har noen murringer, ømme bryet og sjukt trøtt, men går på cyclogest og blodfortynnende så det kan også spille inn tenker jeg... Me prøver å ikke tenke så mye. Er uansett ingenting vi får gjort nå :wideyed:

Ja jeg vet ikke. Jeg føler ikke all disse tabellene tar helt høyde for at kvinner kan ha eggløsning både senere og tidligere enn gjennomsnittet. Så å gå kun etter uker blir ikke helt nøyaktig. Har funnet et par grafer som går mer på dpo, og da havner jeg under snittet på alle. :(
Forstår deg veldig godt.:Heartred Håper med alt at stigningen på neste blodprøve er fin :happy:

Denne grafen er veldig bra forresten :)546.jpg

Om det er noen trøst så hadde jeg 69.000 i HCG når jeg mistet før jul. Høye HCG nivåer har ingenting å si så lenge de ikke dobler seg (eller øker 60% eller mer hver 48 time). Dine kan ha vært i lavere sjiktet hele veien og derfor bruker lengre tid på å doble seg.
Jeg skjønner så veldig veldig godt at du krisemaksimerer her nå, men pust med magen, å vent på tallene som kommer.

(Jeg vet det er lett å si…)

Ja jeg vet ikke. Jeg føler ikke all disse tabellene tar helt høyde for at kvinner kan ha eggløsning både senere og tidligere enn gjennomsnittet. Så å gå kun etter uker blir ikke helt nøyaktig. Har funnet et par grafer som går mer på dpo, og da havner jeg under snittet på alle. :(
Hei. Skjønner at du er nervøs pga historikken, men denne verdien er helt normal. Et gjennomsnitt er bare et gjennomsnitt av lavere og høyere verdier, det er ikke sånn at de lavere verdiene nødvendigvis er noe dårligere enn de høye verdiene. Noen friske graviditeter må være under snittet og noen over. Ser ut som at ligger ca på 20 percentilen, det betyr at 20 % har lavere verdi enn deg til samme tid. Lykke til med blodprøve nr 2 :love2

Back
Topp