Hcg 21 på dop 15.

Ser den er sterkere, hurra. :) Mine ble ikke så sterke som dette på de kjemiske.
Har aldri hatt kjemisk før. Hvertfall ikke når vi har prøvd. Så har ikke fått testet og sett det. Men ja er jo glad den øker. Bare redd den ikke øker nok og jeg igjen ender opp med MA ❤️

Tok litt tid før jeg skjønte at vi trenger ulike svar i disse situasjonene. At det kunne være godt for noen å høre at oddsene er dårlige. Jeg har nok tenkt at jeg vet jo selv at sjansene for kjemisk er der, så at jeg da ikke trenger å bli fortalt det av andre i tillegg.

For min del går hjernen i stressmodus av sånne «harde fakta», det gjør det bare verre der og da – og det gjør at jeg ikke klarer å ha det bra med meg selv mens jeg venter på endelig svar.

Det er vondt nok uansett, og det blir ikke mindre vondt (for meg!) om jeg tar sorgene på forskudd. Da er det på den andre siden skikkelig godt å lese solskinnshistorier om tilfeller der det har gått bra.

Men her tenker jeg at jeg selv har et ansvar for å være tydelig på hva jeg spør etter i slike situasjoner. Og det skal jeg være i framtida :-)

Fint med samtaler som i denne tråden som får fram hvor ulike behov vi kan ha i prøvinga.
Ja jeg er og mer den at jeg ønsker å høre solskinnshistorier. For jeg vet jo så godt at det kan gå galt. Og for min del er det da bedre å høre at det faktisk finnes de det har gått bra med likevel. ❤️ For det gir jo håp til å fortsette uansett hvordan det ender denne gangen.

Back
Topp