Jeg tror det viktigste vi har er håp Og det skal du alltid ha med deg! Men for meg var det godt å få «ærlige» svar, som @Maja82 skriver. Så der er vi forskjellige! Jeg håpet jo også når jeg hadde kjemisk, men det var likevel godt å vite at det er en større sannsynlighet for kjemisk når hcg er lavt. Jeg tror jeg hadde blitt veldig skuffet hvis ingen hadde fortalt meg det, og hele opplevelsen ville blitt vondere Så det er absolutt godt ment!Så godt å høre
Føler ofte det er så mange som bare sier med engang at nei då er det kjemisk. Ingen vits å ha håp.
Men ja jeg tenker hvertfall å ta ny blodprøve i morgen men og gjerne på onsdag eller torsdag også..
Kun vært gravid 2 ganger før og begge endte i MA ca uke 8. Så etter å ha prøvd noen år no så håper vi så veldig at dette skal være gangen det endelig går
Gratulerer til dere som er kommet så langt
Du er like gammel som meg, også. Jeg visste ikke at det var mer normalt for oss med lav hcg- det tar jeg med meg! Jeg har skikkelig tro på visualisering, og jeg forestiller meg hver dag at den lille spiren klamrer seg fast. Positive tanker påvirker fysikken vår også, så det anbefales!
Last edited: