HCG 16 dpo (fryseforsøk)

Dette så spennende ut, har du linken til studien? Kunne tenkt meg å lese litt mer :)
Sorry sent svar! Skal se om jeg finner, men er nesten alltid på mobilen når jeg titter innom her :wacky:

Jeg fikk første positive 13 dpo. Når jeg ser tilbake på testene tror jeg egentlig at jeg kan se noe 12 dpo. Men testene ble ikke raskt sterke og ble svakere igjen 16 og 17 dpo for så å bli sterkere 18 dpo. Med de to første fikk jeg tydelig positiv 11 dpo tror jeg

Så kjekt at du oppdaterte! Leiter fibrilsk etter hcg verdier 16dpo for å roe meg ned litt men jeg venter på stigning
Hva var din hcg 16DPO? Jeg hadde innsett av todagers 5.desember fikk målt 486 idag. Skal måle igjen på torsdag. Nervepirrende dette her…

men herregud, snakker tullj igjen....rugedag 11 var det! Det e det som e 16dpo. På Riksen tar de orøven 14dpo men det var lørdag så min ble på mandag. Hvis versien min hadde vært 193 på lørdag, hadde det jo vært kjempebra, derfor tror jeg dem så på Riksen at det e fin tall

men herregud, snakker tullj igjen....rugedag 11 var det! Det e det som e 16dpo. På Riksen tar de orøven 14dpo men det var lørdag så min ble på mandag. Hvis versien min hadde vært 193 på lørdag, hadde det jo vært kjempebra, derfor tror jeg dem så på Riksen at det e fin tall
Jeg tror det er innafor jeg. Har inntrykk av at min hcg er ganske høy, jeg skal ta ny blodprøve imorgen, når skal du ta ny? Har du noen symptomer?,

Jeg tror det er innafor jeg. Har inntrykk av at min hcg er ganske høy, jeg skal ta ny blodprøve imorgen, når skal du ta ny? Har du noen symptomer?,
Skal ta ny i dag, da blir det litt over 48 timer. Riksen sa at nei, ikke ta ny, lev livet, alt tip top, men jeg kan ikke la vær :D Har ømme pupper som e veldig av å på, egentlig kun på kveldene så hver morgen våkner jeg i panikk at de er borte....Og mye murringer som føles som sterk mens..aaah. Enn du? Kjenner du mye?

Skal ta ny i dag, da blir det litt over 48 timer. Riksen sa at nei, ikke ta ny, lev livet, alt tip top, men jeg kan ikke la vær :D Har ømme pupper som e veldig av å på, egentlig kun på kveldene så hver morgen våkner jeg i panikk at de er borte....Og mye murringer som føles som sterk mens..aaah. Enn du? Kjenner du mye?
Forstår deg veldig godt. Jeg våkner om natta og har strekksmerter i sidene når jeg snur meg, sover generelt lite og ømme bryst. Går og kjenner på de hele tiden livredd for at de skal forsvinne. Nå har jeg vondt i hele kroppen idag og har sykdomsfølelse i kroppen. Det er ikke ukjent for meg desverre, alle gaviditetene jeg har hatt har jeg blitt syk og ender i abort, kroppen min tror at ett embryo er en infeksjon. Går på immundempende medisiner denne gangen, men ser ikke ut som det funker. Vi får se.

Back
Topp