Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig Gratulerer så masse!Bankende hjerte på en liten stump på 0,92 mm
Sorry sent svar! Skal se om jeg finner, men er nesten alltid på mobilen når jeg titter innom herDette så spennende ut, har du linken til studien? Kunne tenkt meg å lese litt mer
Tusen takk!Herlig Gratulerer så masse!
Mente selvfølgelig 0,92 cm eller 9,2 mmBankende hjerte på en liten stump på 0,92 mm
22+2 og still going strongUpdate for de som måtte finne tråden i etterkant: UL i dag 12+1 og perfekt liten stump Så lav HCG er ikke nødvendigvis et problem så lenge stigningen er ok, spesielt ikke etter fryseforsøk
Når fikk du første positive test? Om du tok test før blodprøve22+2 og still going strong
Så gøy med oppdatering❤Og gratulerer såååå mye!!❤Update: Fikk en frisk og fin jente for en uke siden
Tusen takk! Fant så mange tråder uten oppdatering når jeg selv søkte, så tenkte det var greit å oppdatereSå gøy med oppdatering❤Og gratulerer såååå mye!!❤
Hva var din hcg 16DPO? Jeg hadde innsett av todagers 5.desember fikk målt 486 idag. Skal måle igjen på torsdag. Nervepirrende dette her…Så kjekt at du oppdaterte! Leiter fibrilsk etter hcg verdier 16dpo for å roe meg ned litt men jeg venter på stigning
Den var på 193 (altså rugedag 22 med treg 5dagers blasto) så jeg er livredd at det e for lavtHva var din hcg 16DPO? Jeg hadde innsett av todagers 5.desember fikk målt 486 idag. Skal måle igjen på torsdag. Nervepirrende dette her…
Jeg tror det er innafor jeg. Har inntrykk av at min hcg er ganske høy, jeg skal ta ny blodprøve imorgen, når skal du ta ny? Har du noen symptomer?,men herregud, snakker tullj igjen....rugedag 11 var det! Det e det som e 16dpo. På Riksen tar de orøven 14dpo men det var lørdag så min ble på mandag. Hvis versien min hadde vært 193 på lørdag, hadde det jo vært kjempebra, derfor tror jeg dem så på Riksen at det e fin tall
Skal ta ny i dag, da blir det litt over 48 timer. Riksen sa at nei, ikke ta ny, lev livet, alt tip top, men jeg kan ikke la vær Har ømme pupper som e veldig av å på, egentlig kun på kveldene så hver morgen våkner jeg i panikk at de er borte....Og mye murringer som føles som sterk mens..aaah. Enn du? Kjenner du mye?Jeg tror det er innafor jeg. Har inntrykk av at min hcg er ganske høy, jeg skal ta ny blodprøve imorgen, når skal du ta ny? Har du noen symptomer?,
Forstår deg veldig godt. Jeg våkner om natta og har strekksmerter i sidene når jeg snur meg, sover generelt lite og ømme bryst. Går og kjenner på de hele tiden livredd for at de skal forsvinne. Nå har jeg vondt i hele kroppen idag og har sykdomsfølelse i kroppen. Det er ikke ukjent for meg desverre, alle gaviditetene jeg har hatt har jeg blitt syk og ender i abort, kroppen min tror at ett embryo er en infeksjon. Går på immundempende medisiner denne gangen, men ser ikke ut som det funker. Vi får se.Skal ta ny i dag, da blir det litt over 48 timer. Riksen sa at nei, ikke ta ny, lev livet, alt tip top, men jeg kan ikke la vær Har ømme pupper som e veldig av å på, egentlig kun på kveldene så hver morgen våkner jeg i panikk at de er borte....Og mye murringer som føles som sterk mens..aaah. Enn du? Kjenner du mye?