Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! 10,4 er vel litt lite i grunn? Greit at den har blitt høyere daMin ble målt i dag - hadde gått opp fra 10,4 til 12,3 på fire uker så det var jo bra![]()
Så bra! 10,4 er vel litt lite i grunn? Greit at den har blitt høyere da![]()
Jeg tror den som regel måles bare 1 gang, og da gjerne på 12-ukers kontrollen (når du tar resten av blodprøvene). Men er den for lav eller altfor høy, så blir den nok målt flere ganger. Greit å følge med på den i forhold til fødselen og hvor mye blod man mister daEr det vanlig at denne måles flere ganger i svangerskapet eller er det kun hvis den har vært lav tidligere?![]()
Jeg tror den som regel måles bare 1 gang, og da gjerne på 12-ukers kontrollen (når du tar resten av blodprøvene). Men er den for lav eller altfor høy, så blir den nok målt flere ganger. Greit å følge med på den i forhold til fødselen og hvor mye blod man mister da
Min ble målt igjen fordi den ble målt såpass tidlig (var egentlig ikke svangerskapsrelatert da den ble målt første gang).
Jeg tror den som regel måles bare 1 gang, og da gjerne på 12-ukers kontrollen (når du tar resten av blodprøvene). Men er den for lav eller altfor høy, så blir den nok målt flere ganger. Greit å følge med på den i forhold til fødselen og hvor mye blod man mister da
Min ble målt igjen fordi den ble målt såpass tidlig (var egentlig ikke svangerskapsrelatert da den ble målt første gang).
Det er normalt at blodprosenten går ned litt i midten av sv.skapet, den går gjerne litt oppover igjen mot sluttenMin var 13.0 i uke 12 og 11 nå i uke 25, men sykepleieren som tok den sa at den var bra. Syns det hørtes litt lavt ut jeg da..