Hausken sier gravid..

Gratulerer så mye, dette ser jo kjempebra ut :D:D:love7
 
Gratulerer så mye med positiv test! :) Alltid ekstra moro når det klaffer for dere her inne og jeg håper du får et kjempefint svangerskap i månedene fremover!
 
Testet i dag?
Nei ikke i dag! Sendte mannen avgårde til flyplassen halv fem i natt så gikk på do uten å tenke meg om! :) Tror jeg skal ta en i morgen, men er så redd det skal være negativt da! :/
Har så mye murringer og menssmerter, vet det er normalt men likevel så sjekker jeg papiret hver gang jeg er på do :(


Tusen takk til alle som har gratulert, vi håper å tror at dette skal gå vår vei! :)
 
Nei ikke i dag! Sendte mannen avgårde til flyplassen halv fem i natt så gikk på do uten å tenke meg om! :) Tror jeg skal ta en i morgen, men er så redd det skal være negativt da! :/
Har så mye murringer og menssmerter, vet det er normalt men likevel så sjekker jeg papiret hver gang jeg er på do :(


Tusen takk til alle som har gratulert, vi håper å tror at dette skal gå vår vei! :)
Testene dine har blitt sterkere, og det er kjempebra! Det er helt umulig å ikke være redd det skal være blod på papiret hver gang man er på do. Mensmurring er veldig bra, hadde masse når jeg var gravid. For meg hjalp det veldig å ta en digital test, da er det ikke noe tolking. Krysser det som krysses kan for at det går bra! Du er gravid, du tester positivt, gratulerer!
 
Jag vart inte lugn förrän jag tog blodprovet och sköterskan i Tromsö var nöjd med resultatet :)

Den sista testen jag tog var en digital som visade 2-3 uker..
Jag har en till liggandes och jag undrar verkligen om jag tar den nu ifall den visar 3+ . Men tror jag låter bli för tänk om den inte visar d . Men jag väljer att tro att allt är bra och njuter i stället
 
Ååh! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, å for en glede det var å få se en positiv test fra deg! Kjenner jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene, er virkelig glad på deres vegne!! ❤️ Gratulerer sååå masse! Krysser fingrene for at spiren klorer seg godt fast :)
 
Gratulerer så mye med positiv test!!! Det er helt fantastisk! Nyt følelsen av å være gravid, det er helt herlig å få oppleve det. Håper alt går deres vei nå<3
 
Nei ikke i dag! Sendte mannen avgårde til flyplassen halv fem i natt så gikk på do uten å tenke meg om! :) Tror jeg skal ta en i morgen, men er så redd det skal være negativt da! :/
Har så mye murringer og menssmerter, vet det er normalt men likevel så sjekker jeg papiret hver gang jeg er på do :(


Tusen takk til alle som har gratulert, vi håper å tror at dette skal gå vår vei! :)
Jeg hadde veldig med murringer når jeg var gravid. Så lenge ikke mensen dukker opp er jo det et veldig godt tegn. Håper du får sterkere positiv test i dag :)
 
Gratulerer så mye :D
 
Nå er jeg ikke så sikker lengre.. Tok en CB+ idag og den var såvidt jeg kan skimte en strek på, hvis jeg legger godviljen til! Er på rugedag 16, så da burde den vel vist mer strek om det var noe.. I går ettermiddag tok jeg en billigtest og den var positiv. Er det så forskjell på hvor mye hcg det trengs?

Skal sies at jeg var oppe på do i natt, våknet av et skikkelig ekkelt mareritt så ble liggende våken i en time før jeg tok testen. Da var det bare 5 timer siden sist jeg var på do og tømte meg.. Tviler på at det har noe å si, men kan jo alltids ha et håp.. Huff, så vanskelig dette skal være!!

Og ja! Jeg kunne tatt blodprøve, men bor 2 timer unna sykehuset, har ikke rekvisisjon og mannen har bilen for han er på jobb bortevekk.
 
Det er bare å ta blodprøver hos fastlegen. F.eks. i dag og ny på mandag for å se stigningen.
 
Huff, så vanskelig det skal være! Blodprøver hos fastlegen er lurt. Krysser fingrene her!
 
Kan du inte ta blodprov hos fastlegen ?
Huff, så vanskelig det skal være! Blodprøver hos fastlegen er lurt. Krysser fingrene her!
Det er bare å ta blodprøver hos fastlegen. F.eks. i dag og ny på mandag for å se stigningen.

Ringte legekontoret for å få time/rekvisisjon hos fastlege, men hun har ferie og pga ferieavvikling fikk jeg ikke komme inn. Prøvde og forklare hva som var i gjære og fikk da beskjed i klartekst at hvis jeg var gravid så var jeg det i neste uke også, når de hadde en åpning til meg. Blir så oppgitt. Prøvde og ringe et annet legekontor en halvtime unna, men de har feriestengt og pasienter er henvist til første plassen jeg ringte...
 
Ringte legekontoret for å få time/rekvisisjon hos fastlege, men hun har ferie og pga ferieavvikling fikk jeg ikke komme inn. Prøvde og forklare hva som var i gjære og fikk da beskjed i klartekst at hvis jeg var gravid så var jeg det i neste uke også, når de hadde en åpning til meg. Blir så oppgitt. Prøvde og ringe et annet legekontor en halvtime unna, men de har feriestengt og pasienter er henvist til første plassen jeg ringte...
Uff kunde dom inte ha låtit dig komma in och ta ett enkel blodprov. Så kunde du bara ha ringt på måndagen och fått svar av sköterskan. Förstår inte varför legen ska vara inblandad.

Jag behövde ingen rekvisition idag när jag tog blodprov på nytt.
Det var bara och komma in så länge laboratoriet hade öppet.

Håller tummarna för dig ialf.
 
Det er dårlig av dem å svare deg på den måten! Legekontor burde være kjent med noe såpass vanlig som IVF og hvilken påkjenning det er.

Testen burde vært sterkere på rugedag 16, som du sier. Det kan så klart være en sjans for sen produksjon av hcg. Det kan være en kjemisk graviditet. Noe har festet seg og utviklet hcg i alle tilfelle, ellers hadde ikke testene slått ut i det hele tatt. Unner deg virkelig ikke gå og vente sånn som du gjør nå, vet hvor vanskelig det er!
 
Back
Topp