Hausken sier gravid..

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Etter mye om og men å mange merkelige tester, så er dagens test sterkere enn i går. Streken er fortsatt svak, og ikke så lett å få på bilde, men vises skikkelig med det blotte øye. Redigerte et bilde jeg tok, for å se forskjellen på den i fra i går og den ifra idag.

Ringte Hausken og forklarte hvordan tingene har vært, og ang den der forbaska sprøyta som har gjort meg så usikker.. Hun sa at den skulle vært ute for mange dager siden og at jeg nesten 100% var gravid.
11227523_10206801843464669_8786236248385762677_o.jpg


Hun sa også at gårdagens test kanskje var svakere fordi at jeg var på do om natten og det ikke var så mange timer mellom hvert dobesøk..

Fikk henvisning til UL om 3 uker og påfyll av lutinus :)

Er dette virkelig? :O
 
Fantastisk!!! De hadde nok aldri sagt det med mindre de var ganske sikre. Håper du får se sterkere tester fremover. Får du tatt blodprøve da?
 
Ååå!! Nå ble jeg virkelig overlykkelig på deres vegne!!! :) :) gratulerer! Spennende å følge deg fremover :) håper testene blir sterkere og sterkere for hver dag. Det er jo fortsatt tidlig vet du ;-) jeg hadde også svake i starten.
 
Gratulerer og lykke til videre ☺️☺️
 
De tar ikke blodprøve av deg? Er det testdato i dag? Ikke for å skremme, men jeg hadde sånn ca like svake tester ved testdato og viste seg det var en kjemisk graviditet. Håper og krysser fingrene for at dine blir sterkere, men kunne kanskje være greit å ta blodprøve for å måle hcg?
 
Veldig fint hvis dette stemmer! :)

Jeg hadde dog bedt om hcg blodprøve. Min klinikk mente alt var i orden, og at blødning var normalt, dagen etter at jeg styrtblødde nesten 6 uker på vei. Det var (som jeg sa til henne på tlf) en SA.
Poenget mitt er at de kan jo ikke love deg noe. Ikke har de sett testene, og ikke har de målt hcg.

I mellomtiden. Kos deg med følelsen av at det er god mulighet for at du er gravid, det er uansett en deilig følelse :)
 
Gratulerer så masse med positive tester :)
 
Får ikke til å laste opp bilde av dagens test! Denne er mye sterkere enn tidligere! Tørr jeg og du nå å tro på det?
 
Får ikke til å laste opp bilde av dagens test! Denne er mye sterkere enn tidligere! Tørr jeg og du nå å tro på det?

Det er fullt på serveren til BV, så det går ikke an å laste opp bilder. Det skal visst fikses i dag. Det går an å legge inn bilder dersom det er link (at bildet ligger på annen nettside), så du kan f.eks. laste opp bildet ditt på tinypic. :)

Dersom streken er mye sterkere så høres det veldig bra ut! :) Gratulerer!
 
Last edited:
11063421_10206809166647744_4556474861964856226_o.jpg
 
Oiii!! Nå tror jeg virkelig, skikkelig ordentlig på det. Gratulerer så mye! Husker godt jeg leste innlegget om alle de tomme eggposene de tømte. Gratulerer igjen!
 
Gratulerer:)
 
Gratulerer :)
 
Det her er bare helt fantastisk!! :) :) gratulerer! Har fulgt deg lenge, og kjenner jeg blir utrolig glad når det kommer positive tester.
 
Hurra! Gratulerer så mye :)
 
Gåsehud!! Så glad på deres vegne, gratulerer så mye! Dette fortjener dere så inderlig ! Bare å glede seg, å bli prøverørsmamma er helt fantastisk, en gave
 
Back
Topp