Haugesundsjenter??

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Ja nå er vi vel ikke så hemmelig gravide lenger de fleste av oss.
Og jeg er veldig nyskjerrig på hvor mange vi er fra Haugesund her :)

Kanskje vi kunne få til et lite treff også over nyttår ;)
Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Så vidt jeg klarer å se så mangler vi nå Iris987 her.
Men det kan jo være flere som ikke har kommet ut avskapet enda ;)
Her er vi i rekkefølge etter når vi har termin:
Amahel - 11 juli​
T2R - 12 juli​
Mammi - 14 juli​
***Lykkelig*** - 17 juli​
Iris987 - 31 juli​
Noen som tør si hvor i Haugesund de holder til?​
Jeg holder til i sentrum, det vil si jeg kommer til å gå på sentrum helsestasjon :)

Jeg er også litt utenfor Haugesund men passer det med tid og sted så er jeg med :)

Bor ca 1 times kjøring unna Haugesund, men er tilflytter fra trøndelag.. Så kjenner ikke så mange, så hadd vært trivelig å truffet noen i samme båt :) Hadde regnet ut min termin 12 juli, legen sier 10 juli og etter priv ul i uke 11 så sa gynekologen 3 juli!! Så jeg håper det er 3 juli :) hehe..

Ja hadde vert kjekt å møtt andre gravide :) Håper det blir 3 juli på deg då T2R :) Eg har 17 juli. Satse på ein ikkje så alt for varm juli mnd :P

Noen av dåkke andre som har små barn i tillegg ? Eg har ei som blir 3 år i April.

Har også ei som blir 3 år i april! :)

Får satse på at juli ikke blir en for varm måned ja! :)

Har en liten gutt på 16 mnd. Satser på en kjølig sommer i år jeg også. Men satser på å føde forholdsvis tidlig denne gangen også....sist fødte jeg 3 uker før termin.;)

Jeg er fra en nabokommune. Graviditet er ikke offisielt enda, termin 2. august. Har et barn som fyller 3 år neste mnd :) traff en super gjeng her inne sist fra området, som jeg har daglig kontakt med på FB! :) vet ikke om jeg har så god tid til treff og sånn i svangerskapet, men kan hende jeg slenger meg med om det passer :)

Jeg er fra en nabokommune. Graviditet er ikke offisielt enda, termin 2. august. Har et barn som fyller 3 år neste mnd :) traff en super gjeng her inne sist fra området, som jeg har daglig kontakt med på FB! :) vet ikke om jeg har så god tid til treff og sånn i svangerskapet, men kan hende jeg slenger meg med om det passer :)
Så koslig da :)
Vi må jo prøve og få dt til å passe for alle selvfølgelig :)
Det er jo koselig å ha noen fra nærområdet å skravle med på godt og vondt både før og etter fødselen ;)

Back
Topp