Hatt en fin helg?

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Hva har dere gjort i helga? Hatt en fin helg?

Ja, vi har vært på hytta på fjellet og hatt total relax med svigers. Spist god mat og gått turer :) Vi har ladet opp til barnedåp neste helg. Og du?

Har hatt ei fin helg ja! Vært hos svigers siden onsdag (så det begynner å bli litt slitsomt). I går var vi i konfirmasjon til stesøstra mi, det var fint:) på fredag handla vi klær til lille som har vokst ut av alt hun hadde! I dag har vi vært på div besøk og nå skal vi snart grille med svigers....

Vi har også hatt en fin helg. :)
Fått noen sommerblomster i potter rundt omkring og begynt på luking. De stakkars bedene ble glemt når jeg vsr fastlåst til sofaen i fjor. Håper på pent vær i løpet av uka sånn at jeg blir ferdig. Er meldt regn hele uka, så må vel ut iført regntøy..
I dag har vi vært på middag hos svigers. Ellers har vi bare tatt livet med ro.:) enn dere?

Ja har vel egentlig det, mangler bare og snakke med presten, her kommer han på hjemme besøk, så venter egentlig på telefon av han, eller må vi ringe til han. Hat leigt lokale så slepper alt rot her hjemme:)

Ja har vel egentlig det, mangler bare og snakke med presten, her kommer han på hjemme besøk, så venter egentlig på telefon av han, eller må vi ringe til han. Hat leigt lokale så slepper alt rot her hjemme:)
vi leide også lokale, veldig greit! Også hadde vi det i hjembyen og ikke der vi bor... Mest praktisk i forhold til familien..

Ja det er det:) jeg har flyttet ut av byen så mamma og pappa så må kjøre en halvtime for å komme til oss, hun så skal ha med seg mye, så håper hun husker alt:)

Veldig koselig med dåp:-) en veldig flott dag, men godt når det er over også. Vi har hatt fn fin tur til Drammen :-) fikk handlet klær til alle mann. Hadde helt hinsides vondt i tåa, den var hoven og fryktelig vond etter en dag med mye gåing ( ikke lurt). Sitter med benet opp og har gjort det så mye som mulig i dag. Nå sover frøet og jeg og mannen ser på hele Norge baker og sikler på kakene :-)

Nydelig helg:-) Egentlig ikke gjort noe spesielt.. Hadde lunsjbesøk i går og var i middag i dag:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Veldig koselig med dåp:-) en veldig flott dag, men godt når det er over også. Vi har hatt fn fin tur til Drammen :-) fikk handlet klær til alle mann. Hadde helt hinsides vondt i tåa, den var hoven og fryktelig vond etter en dag med mye gåing ( ikke lurt). Sitter med benet opp og har gjort det så mye som mulig i dag. Nå sover frøet og jeg og mannen ser på hele Norge baker og sikler på kakene :-)

Huff, god bedring til tåa di!! Deilig å få handlet inn klær da! Har ønsket meg penger i bursdagsgave så jeg kan kjøpe meg litt nye klær :)

Takk for det:-) blir en rolig uke med benet opp! Da får vi. Håpe du får masse penger i bursdsgsgave :-)

Takk for det:-) blir en rolig uke med benet opp! Da får vi. Håpe du får masse penger i bursdsgsgave :-)
tror jeg får både av mamma og pappa så det hjelper da på :) deilig å inne seg noe nytt etter å ha vagget rundt som en hvalross og så endelig gått ned igjen!

Ja, absolutt! Siden jeg hadde vond tå prøvde jeg ikke så mye.. Røsket med meg en del bare.. Hehe. Var mye fint på Gina trichot:-) der er det billig også. Er så glad i den jeans og knall blå moten nå:-)

Skal prøve å friske opp garderoben litt jeg, nå er det mye svart og grått... Må prøve å få litt farger
:)

Og så ble du ikke med på en kaffe når du var i området? :eek: :p
Hihi :p

Back
Topp