Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har dere alt klart?Dåp neste helg her også![]()
vi leide også lokale, veldig greit! Også hadde vi det i hjembyen og ikke der vi bor... Mest praktisk i forhold til familien..Ja har vel egentlig det, mangler bare og snakke med presten, her kommer han på hjemme besøk, så venter egentlig på telefon av han, eller må vi ringe til han. Hat leigt lokale så slepper alt rot her hjemme![]()
Veldig koselig med dåpen veldig flott dag, men godt når det er over også. Vi har hatt fn fin tur til Drammen
fikk handlet klær til alle mann. Hadde helt hinsides vondt i tåa, den var hoven og fryktelig vond etter en dag med mye gåing ( ikke lurt). Sitter med benet opp og har gjort det så mye som mulig i dag. Nå sover frøet og jeg og mannen ser på hele Norge baker og sikler på kakene
![]()
tror jeg får både av mamma og pappa så det hjelper da påTakk for detblir en rolig uke med benet opp! Da får vi. Håpe du får masse penger i bursdsgsgave
![]()
Og så ble du ikke med på en kaffe når du var i området?Veldig koselig med dåpen veldig flott dag, men godt når det er over også. Vi har hatt fn fin tur til Drammen
fikk handlet klær til alle mann. Hadde helt hinsides vondt i tåa, den var hoven og fryktelig vond etter en dag med mye gåing ( ikke lurt). Sitter med benet opp og har gjort det så mye som mulig i dag. Nå sover frøet og jeg og mannen ser på hele Norge baker og sikler på kakene
![]()