Hastetime hos legen idag Oppdatert

Uff, synes du burde blitt henvist til UL når du faktisk har prøvd så lenge og er såpass langt på vei.
Jeg ville ringt sykehuset om jeg var deg, de pleier ofte å være litt mer forståelsesfulle ovenfor gravide.

Om det ikke går kan man jo få hasteUL på en privat klinikk.

Og sist men ikke minst: husk at de aller aller fleste blødninger i svangerskapet er uskyldige.

Hvis du blødde litt så er det nok kun huden i sjeden det blør fra, helt ufarlig.
Om du har blødd mer kan det jo komme av blodansamling el...

Prøv å ikke stresse for mye:) Lykke til!

En sykemelding som varer ut uka hjelper nok.. Tror også at det er en uskyldig blødning, men etter tidligere SA så blir man paranoid og livredd... Det var bare litt friskt blod...
Ta meg en tur på helsestasjonen i morra tidlig ;)

Synes det var rart at han ikke henviste deg til UL jeg,håper du får ordnet slik at du får en UL time,for å gå rundt sånn å være bekymret er jo ikke morsomt
Er også sikkert en uskyldig blødning,blødde du mye?

Når jeg hadde blødning i første svangerskap, ringte jeg direkte til gyn.avd på sykehuset (det er de, og ikke føden, som har ansvar frem til etter ordinær ultralyd) og fikk komme inn til ultralyd med en gang! I mitt tilfelle var det bare en liten rift i morkaken, og det var betryggende å få se det lille hjertet slå:) Hadde flere blødninger senere også, og fikk ultralyd hver gang! Kanskje verdt et forsøk??

Mange gode tips her.. :)

Ring føden eller sykehuset... Be om å få snakke med vakthavende gyn, det er stort sett alltid en gyn på vakt på et sykehus.. Jeg ringte rett til sykehuset sitt jeg blødde og fikk komme inn..

Håper det går bra med spiren.  Må være grusomt å gå rundt i uvisshet. Det er jo ikke noe de kan gjøre så tidlig, men jeg hadde nok ringt gyn og spurt om en ul. Bare for å slippe å gå rundt å lure..

*lmk88* skrev:
Gjør føden noe når jeg "bare" er 10+3 da?

Jeg har hørt om flere som har ringt dit og fått hjelp. De kan ta en ultralyd iallefall. Jeg ville iallefall prøvd. Det skader ikke!;)

Back
Topp