Hastetime hos legen idag Oppdatert

*lmk88*

Glad i forumet
Har fått time hos legen idag grunnet blødninger.. Kryss fingrene for at spiren lever ennå :)




Han gjorde ingenting.. Tok blodprøver og sykemeldte meg :S Dette hjalp jo lite...
 
krysser fingrene!!! håper det ikke var noe spesielt:-)
 
Krysser fingrene for deg! Masse lykke til!! :)
 
krysser fingrer og tær og alt jeg eier og har....
 
Masse lykke til
Skal krysse fingrene for deg og spira di
 


Fru Håttentått skrev:
Masse lykke til
Skal krysse fingrene for deg og spira di


 
Lykke til, håper alt er bra
 
Masse lykke til!! xx :)
 
Krysser alt jeg har av fingre!

Uskyldige blødninger er heldigvis ikke uvanlig...
 
Krysser fingrer og tær!
 
tvi tvi
 


*lmk88* skrev:
Har fått time hos legen idag grunnet blødninger.. Kryss fingrene for at spiren lever ennå :)




Han gjorde ingenting.. Tok blodprøver og sykemeldte meg :S Dette hjalp jo lite...


Huff, skjønner at du fortsatt er bekymret. Når får du svar på blodptøven?

Jeg krysser fingrer og tær for at alt er bra!
 
Blodprøva var bra tydeligvis.. Bedre blodprosent enn vanlig... Også var blodtrykket mitt bedre :p Så veit ikke helt hva jeg skal tro... Levere ny urinprøve i morra...
 
dessverre ikke mye en lege kan gjøre så tidlig heller. Men kan du ikke få henvisning til en gynekolog eller en tidlig ul? Så får du sjekka at alt er bra. I grunn lite vits i å ta blodprøve om det er hcg han sjekker for den vil uansett begynne å syke rundt uke 10-12.. Håper du får svar på blødningene snart. Kan jo være du har en blodansamling eller noe uskyldig men vet det er ekkelt å gå sånn å vente og ikke vite. Eventuelt kunne du kanskje bestilt en privat ul om du har råd til det.
 
håper virkelig at alt er bra med spiren din! Krysser fingrer og tær så de blir blå! Klem
 


*lmk88* skrev:
Blodprøva var bra tydeligvis.. Bedre blodprosent enn vanlig... Også var blodtrykket mitt bedre :p Så veit ikke helt hva jeg skal tro... Levere ny urinprøve i morra...



Det var jo fine nyheter, alt er sikkert i skjønneste orden! Men hvis du ikke blir beroliget så har du kanskje mulighet å bestille en UL (privat)?
 
Det syntes jeg ikke virket bra! Han kan jo sende henvisning til ultralyd!! Bra blodprøvene er bra, men bekymringen er der enda som regel.
Ring til føden og hør. Si du er kjempe bekymret. vet flere som har gjort det når legen ikke har villet gjøre spes. Lykke til!:)
 
Gjør føden noe når jeg "bare" er 10+3 da?
 
Back
Topp