Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det synes jeg det burde bli. Ser ingen problem med det. Ser mer positivt på det enn negativt![]()
Kan jo prøveDen må du nesten utdype.![]()
Totalt på bærtur er du!!!Kan jo prøveJeg mener at hasj er bedre enn alkohol mtp ettervirkninger og avhengighet. Man kan ikke bli fysisk avhengi av ren hasj. Dvs at den ikke er tilsatt kjemiske stoffer. Man dreper ikke men lammer hjerneceller. Det kan brukes til medisiner og hjelpe mennesker som ikke har andre alternativer. Og si at hasj er et stoff som leder til sterkere stoffer mener jeg er feil. Det er ikke hasjen i seg selv som gjør at du begynner med heroin, det er en selv. Og suget etter det ulovlige. Tar man vekk det ulovelige blir det på lik linje med andre lovlige ting. Når man røyker hasj går det kun utover deg selv, jeg har aldri møtt en voldelig hasjrøyker som går ut for å slåss og stjele når han/hun er høy. Det at valium, sobril og slike ting er lovlige skremmer meg, ikke hasjen. Håper du forstod hva jeg mente
![]()
Hvorfor mener du det? Da må du utdype deg.Totalt på bærtur er du!!!
På en måte enig. Men problemet er jo at hasj er tilsatt masse stoffer. Noen er jo til å med tilsatt heroin. Det er bedre med marihuana som ikke kjemisk fremkalt. Men tatt rett av planten og tørket akkurat som tobakk.Kan jo prøveJeg mener at hasj er bedre enn alkohol mtp ettervirkninger og avhengighet. Man kan ikke bli fysisk avhengi av ren hasj. Dvs at den ikke er tilsatt kjemiske stoffer. Man dreper ikke men lammer hjerneceller. Det kan brukes til medisiner og hjelpe mennesker som ikke har andre alternativer. Og si at hasj er et stoff som leder til sterkere stoffer mener jeg er feil. Det er ikke hasjen i seg selv som gjør at du begynner med heroin, det er en selv. Og suget etter det ulovlige. Tar man vekk det ulovelige blir det på lik linje med andre lovlige ting. Når man røyker hasj går det kun utover deg selv, jeg har aldri møtt en voldelig hasjrøyker som går ut for å slåss og stjele når han/hun er høy. Det at valium, sobril og slike ting er lovlige skremmer meg, ikke hasjen. Håper du forstod hva jeg mente
![]()
Det tror jeg også.Skummelt å få det på resept! Finnes mange leger der ute som bare er ute etter penger. Kommer til å bli misbrukt. Nei til hasj!
Signerer denne.Hehe, tror nok du vet hva jeg mener
Hasj må ALDRI legaliseres!! Jeg er sterkt imot
Hvorfor? Det ødelegger deg!![]()
Har vi samme bror!?Nei!
Medisinsk bruk av hasj er ikke det samme som å røyke en joint noe man burde huske og er virkelig ikke et poeng for å legalisere hasj da den er ganske ødeleggende! Jeg er heller ikke glad i bruken av alkohol heller da og kunne godt gjort det også ulovlig, men trenger ihvertfall ikke flere lovlige rusmidler!!!
Har en bror da som prøver å spre propaganda hele tiden om hvor bra det er osv, blir kvalm av hele greia!!!
Hehe kunne nesten virket sånnHar vi samme bror!?
Forøvrig, nei det må ikke legaliseres.
Jeg har en sprøytenarkoman i nær familie. Vedkomne skulle bare prøve driten. Så ble det hver dag og året etter: heroin. Jeg ser på hasj som en uheldig inngangsbillett. Det er bare hasj. Plutselig er det bare heroin. Også er veien tilbake så uendelig lang. Han sliter enda. 15 år etter.
Helt enig med deg!Hehe kunne nesten virket sånn![]()
Har ikke tunge narkomane i familien da, men syns hasj er ille nok og må fortsatt være ulovlig!
Hater all den propagandaen, og hjelper jo ikke at de tar deler av sannheten og bruker det som passer dem best for å fremme dems sak.
Og selv i denne tråden ser man hvordan de får noen til å tro det