Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruk olje i bleia, og gi sviske-/pæremos hvis han har begynt med fast føde.![]()
Skal jeg gi han det fast hver dag?
Lille har de siste dagene vært veldig hard i magen, og det kommer bare en liten klump ut som sitter fast. Nå var det så ille at det blødde og var sår akkurat ved hullet. Hva kan jeg gi han for at det skal bli litt bedre?
Bruk olje i bleia, og gi sviske-/pæremos hvis han har begynt med fast føde.![]()
Har en gutt med forstoppelse akkurat nå. Hva er mest effektivt av sviskemos og malt? Har gitt beggedeler idag.
Sviskemos her, får malt hver dag uansett pga mme. Men sviske løser problemetHar en gutt med forstoppelse akkurat nå. Hva er mest effektivt av sviskemos og malt? Har gitt beggedeler idag.
Sviskemos og aprikos her hvertfall. Malt får hun hver dag og opprettholder kun. Men er jo forskjell fra barn til barn.
Da kjører jeg på med sviskemosSviskemos her, får malt hver dag uansett pga mme. Men sviske løser problemet![]()
Da kjører jeg på med sviskemosmalt har ikke den gode effekten merker jeg.