Når vi startet med fast føde til mini, fikk han hard mage med en gang og det gikk nesten to uker før han bæsjet og da gråt han sine modige tårer. Etter det har jeg blandet sviskemos og gitt han et par skjeer i tillegg ved begge grøtmåltidene hver dag. Dette var for 2mnd siden, tenkte at det har gått så lang tid at kanskje jeg kunne kutte det ut. I dag skulle vært 3. dagen uten, hatt to dager uten bæsj og to urolige netter. (bæsjer hver dag). I morges våknet jeg av det smertehylet og en supergråtende baby :-( han hadde så vondt når han bæsjet, sovnet igjen og våknet til samma greia.
Han fikk ut litt så håper det hjelper, ble et halvt glass sviskemos og håper det hjelper. Synes så synd på lille hjerteknuseren min♡
Tips og råd mottas, må vi fortsette å gi sviskemos lenge når det er sånn, bør jeg ta kontakt med hs eller lege?
Han fikk ut litt så håper det hjelper, ble et halvt glass sviskemos og håper det hjelper. Synes så synd på lille hjerteknuseren min♡
Tips og råd mottas, må vi fortsette å gi sviskemos lenge når det er sånn, bør jeg ta kontakt med hs eller lege?