Hard mage ved mme

Syntes semper fungerer bedre! Men nå byttet vi over til hipp i omtrent samme tidsrommet så kan selvfølgelig være hippen som har gjort det bedre også!:eek:
Vi er fornøyd med hipp og dråper, hun har mye luft, men får det ut... :p
 
Vi er fornøyd med hipp og dråper, hun har mye luft, men får det ut... :p
Godt hu får det ut!:) Vi merker desverre fortsatt tidvis magevondt på lillemann, men definitivt bedre enn det var! :)
 
Godt hu får det ut!:) Vi merker desverre fortsatt tidvis magevondt på lillemann, men definitivt bedre enn det var! :)
Godt det er bedre..
Her merker vi magevondt om hun spiser for mye..
Mannen har vært ivrig og dyttet i henne mye mat, sover så godt da vettu :p men da slår magen seg vrang.
 
Vi brukte nan og hadde null problemer med magen.
 
Godt det er bedre..
Her merker vi magevondt om hun spiser for mye..
Mannen har vært ivrig og dyttet i henne mye mat, sover så godt da vettu :p men da slår magen seg vrang.
Haha..Godt lille A ikke har så mye vondt utenom ved for mye mat da..:)

Her hadde også sambo gitt lille for mye tror jeg hvis jeg ikke hadde hatt styringa der.. Går stortsett 3-4 timer imellom hver gang.. Innimellom mer og andre ganger mindre tid imellom.. Kan til tider stille klokka etter han tror jeg haha..
 
Haha..Godt lille A ikke har så mye vondt utenom ved for mye mat da..:)

Her hadde også sambo gitt lille for mye tror jeg hvis jeg ikke hadde hatt styringa der.. Går stortsett 3-4 timer imellom hver gang.. Innimellom mer og andre ganger mindre tid imellom.. Kan til tider stille klokka etter han tror jeg haha..
Samme rytme som her da :)
 
Når på dagen bruker dere semper dråpene? Virker de umiddelbart eller tar det litt tid?
 
Når på dagen bruker dere semper dråpene? Virker de umiddelbart eller tar det litt tid?
Gir de litt forskjellig, ikke umiddelbar effekt nei.

Plutselig er lille blitt hard og kavete her også :(
24 dager gammel
 
Gir de litt forskjellig, ikke umiddelbar effekt nei.

Plutselig er lille blitt hard og kavete her også :(
24 dager gammel

Nå fikk hun gå på do, ikke så lenge etter hun fikk dråpene! Så andre bæsjebleien idag, og det uten malt! Før har vi måttet gi hun en god dose malt for at noe skal skje! Sover roligere også! Og er mer fornøyd
 
Syntes det er helt merkelig. Her får jo lille både semperdråper og litt malt i nesten hver flaske. Virker ikke som at det hjelper på bajsen i det hele tatt. Han er ikke hard i magen når det først kommer noe, men det kan jo gå et par dager før det kommer en kjempe ladning!..
 
Hvor ofte bæsjer babyene deres på mme? Han virker ikke plaget eller noe men han bæsjer ikke hver dag. Kan gå et par dager før han bæsjer for så å bæsje kjempe masse en dag. Er det noen andre som har det sånn?
 
Syntes det er helt merkelig. Her får jo lille både semperdråper og litt malt i nesten hver flaske. Virker ikke som at det hjelper på bajsen i det hele tatt. Han er ikke hard i magen når det først kommer noe, men det kan jo gå et par dager før det kommer en kjempe ladning!..

Huff da :-( hvilket merke mme bruker du? Her hjalp det veldig å bytte til hipp, nesten fått en ny baby!
 
Hvor ofte bæsjer babyene deres på mme? Han virker ikke plaget eller noe men han bæsjer ikke hver dag. Kan gå et par dager før han bæsjer for så å bæsje kjempe masse en dag. Er det noen andre som har det sånn?

Mi har 1-2 drittbleier til dagen nå som vi byttet til hipp! Før var det kanskje en gang til dagen om vi var heldige, og da brukte vi mye malt!
 
Huff da :-( hvilket merke mme bruker du? Her hjalp det veldig å bytte til hipp, nesten fått en ny baby!
Bruker hipp. Han er jo ikke hard i magen når det kommer, men virker som det bruker litt tid igjennom systemet!
 
Droppet selv malt og lille virker roligere uten..
Spent på om det kommer bajs!
 
Droppet selv malt og lille virker roligere uten..
Spent på om det kommer bajs!

Krysser fingrene for det!
Rart hvor glad man kan bli av ein bæsjebleie syns nesten det er gøy å skifte drittbleiene fordi jeg blir så gla for at lille får gått på do
 
Back
Topp