Har tenkt lenge på å

Takk! :) ♥️

Fikk ikke noe idag :( babyen lå med hode ned å fikk ikke noe god vinkling. Vel vel, får ta det jeg fikk sist. Jeg er då sint på det kantbåndet at jeg hat lyst å rive det i filler hehe. Skal kjøpe litt bredere pyntebånd å sy på helt nederst for orker ikke knote.

Btw, fikk til å med bestilt bor på ebay som emjegchsr tenkt på i 2 måneder :p + at jeg ryddet å kasta 2 store bæreposer med ting å papirer. Litt av en dag
ImageUploadedByBV Forum1412323808.828349.jpg
I hjørnet mellom bunnen og pølsa.. Ikke helt bra,men har ikke orket å gjøre noe med det enda. :)
Bredere pyntekant hørtes lurt ut! Det skal jeg huske på hvis jeg skulle finne på å sy et til noen gang :)

Flink du. God Bedring!
Jeg hadde nok aldri fått satt meg foran en symaskin eller strikka eller liggene.

Vis vedlegget 81172
I hjørnet mellom bunnen og pølsa.. Ikke helt bra,men har ikke orket å gjøre noe med det enda. :)
Bredere pyntekant hørtes lurt ut! Det skal jeg huske på hvis jeg skulle finne på å sy et til noen gang :)
Er sånn det skal være, er jo hjemmelaget <3 et en tur på stoff og stil å kjøpt fixeringstape. Nå venter 4 lange timer på jobb

Back
Topp