Har tenkt lenge på å

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Bestille ull fra janus, bestille småting fra ebay men jeg har ikke orket det. Ligger nå på sofaen å prøver å manne meg opp til å sy ferdig et par babynest som jeg må få ferdig men jeg er helt tom for energi :( flere som har det sånn?

Ja!!! Var hos lege i morrest og tok blodprøver for å sjekke jern og b-vitaminer. Syyykt trøtt og slapp for tida.

Et par babynests - flink du er:)
Det ene er gave, det andre syr jeg av restestoffene til gaven til vogna mi. Har holdt på med dem i 3 uker!!!!! ( og da har stoffet vært vasket og klart i 3 uker før det igjen! Det tar ca 2-3 timer totalt etter at stoffet er vasket og tørket . Så ja, orker svært lite å de blir vare liggende. Idag er målet mitt å sy i vatten som skal være bunn og fylle kantene og snører! Har fortsatt mange timer av dagen igjen

Jepp, ekstremt lite energi her. Bruker det jeg har på kontroller og være mamma på ettermiddag/kveld..

Det ene er gave, det andre syr jeg av restestoffene til gaven til vogna mi. Har holdt på med dem i 3 uker!!!!! ( og da har stoffet vært vasket og klart i 3 uker før det igjen! Det tar ca 2-3 timer totalt etter at stoffet er vasket og tørket . Så ja, orker svært lite å de blir vare liggende. Idag er målet mitt å sy i vatten som skal være bunn og fylle kantene og snører! Har fortsatt mange timer av dagen igjen
Sydde en av de der... Brukte hele dagen. Bannet og svor :D Første og eneste jeg syr..
Skjønner godt at du tar det i etapper.

Det er mye jeg også tenker mye på at jeg må få gjort, men som jeg aldri får surra meg til å gjøre :P Er så trøtt og sliten for tiden. Var mer opplagt i forrige svangerskap, men den gangen hadde jeg jo ikke barn fra før, og så stor stilling som det jeg har nå. Nå jobber jeg mye, har mye husarbeid alene pluss en veldig aktiv 3 åring som har min fulle oppmerksomhet. Så når kvelden kommer, er det ikke mye ork i meg for å si det sånn :P

Sydde en av de der... Brukte hele dagen. Bannet og svor :D Første og eneste jeg syr..
Skjønner godt at du tar det i etapper.
Jeg som pleier å være så effektiv til vanlig :(

Jeg som pleier å være så effektiv til vanlig :(
Skjønner det ikke er noe moro.. Men kan hende du får igjen energien en periode senere, kroppen jobben hardt vettu :)

Fikk ikke sydd igår heller

Skjønner det ikke er noe moro.. Men kan hende du får igjen energien en periode senere, kroppen jobben hardt vettu :)
Men hun som skal få den fikk baby på torsdag så jeg må jo bli ferdig asap hehe

ImageUploadedByBV Forum1412171373.060724.jpgbærte opp maskina ista så nå skal jeg bli ferdig

Hehe. Ja da er det bare å kjøre på :)
Jeg har ikke fått gjort noe, mann og barn kom hjem, så var det middag som skulle lages så insisterte mannen at vi måtte ut å kjøpe ny espressomaskin

Jeg har ikke fått gjort noe, mann og barn kom hjem, så var det middag som skulle lages så insisterte mannen at vi måtte ut å kjøpe ny espressomaskin
Typisk :) Ny dag, nye muligheter :D Du har nå hvertfall fått henta opp symaskina! :)

Typisk :) Ny dag, nye muligheter :D Du har nå hvertfall fått henta opp symaskina! :)
Fikk faktisk holdt på idag å nå gjenstår kun kantbåndet. Jeg er så dritt lei det kantbåndet, jeg får det jo ikke til. Så eneste jeg har igjen er faktisk 10 cm kantbånd på 3 babyreder. Skulle vært på ultralyd hver dag for å se på inspirasjonen å gi meg overskudd

Fikk faktisk holdt på idag å nå gjenstår kun kantbåndet. Jeg er så dritt lei det kantbåndet, jeg får det jo ikke til. Så eneste jeg har igjen er faktisk 10 cm kantbånd på 3 babyreder. Skulle vært på ultralyd hver dag for å se på inspirasjonen å gi meg overskudd
Åh, det var kantbåndet som jeg krangla med også. Spesielt på endene! Du får sette opp ul-bildet på maskina som oppmuntring :)

Åh, det var kantbåndet som jeg krangla med også. Spesielt på endene! Du får sette opp ul-bildet på maskina som oppmuntring :)
Fikk ikke noe idag :( babyen lå med hode ned å fikk ikke noe god vinkling. Vel vel, får ta det jeg fikk sist. Jeg er då sint på det kantbåndet at jeg hat lyst å rive det i filler hehe. Skal kjøpe litt bredere pyntebånd å sy på helt nederst for orker ikke knote.

Btw, fikk til å med bestilt bor på ebay som emjegchsr tenkt på i 2 måneder :p + at jeg ryddet å kasta 2 store bæreposer med ting å papirer. Litt av en dag

Kan jeg se ditt?

Back
Topp