Har så lyst på

Lillemor89

Blir kjent med forumet
Salami!! Rundstykke med Salami, majones og agurk.. NAM! Blir det første etter fødselen.. :p Flere som har lyst på ting man helst ikke skal spise?

Helt enig, salami er uten tvil det første jeg skal spise :) brødskive med smør, salami, majones og ost!

Jeg leste at man kunne spise salami fra butikken jeg :P Men er ikke så glad i det.
Det jeg sikler etter er kjeks med brie og blåmuggost!!! Naaam

Salami!! Rundstykke med Salami, majones og agurk.. NAM! Blir det første etter fødselen.. :p Flere som har lyst på ting man helst ikke skal spise?
Salami, sognemorr, spekeskinke, kald kjøttpølse:p alt dette skal ligge i kjøleskapet når jeg kommer hjem! Og en fersk loff!;)

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg leste at man kunne spise salami fra butikken jeg :P Men er ikke så glad i det.
Det jeg sikler etter er kjeks med brie og blåmuggost!!! Naaam
Blå castello er pasturisert så den kan du vel spise?

Jeg savner Brie. Og kommer lille før jul (termin først i januar) så skal jeg definitivt kose meg med pepperkaker med blåmuggost på:):):) Men altså, brie er nok det jeg savner mest i svangerskapet:) Men klarer også fint å stå over, har jo hele resten av livet til å spise det:p

Sent from my iPad using BV Forum

Årh.. Må kje sei salami ein gong!!... :-o Men eg har høyrt rykte om at ein kan frysa feks spekemat,og då e da ok å eta?!.. Gjelde da då og for typ røykelaks og salami då?!......... :-o :-D :d mmm.. Veit ka eg kjem te å drømma om i natt ja... :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Mannen har lovt å kjøpe spekeskinke og lokal spekepølse til meg,til jeg er hjemme fra sykehuset:p

Det første som skulle ha vært servert på føden er et fat med spekemat!!
Helt enig! Og helst bør de ikke servere erter. Datteren min gråt hele natta pga mageknip så nå er jeg erfaren. Hold dere unna erter så lenge dere ammer :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Årh.. Må kje sei salami ein gong!!... :-o Men eg har høyrt rykte om at ein kan frysa feks spekemat,og då e da ok å eta?!.. Gjelde da då og for typ røykelaks og salami då?!......... :-o :-D :d mmm.. Veit ka eg kjem te å drømma om i natt ja... :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Nei og nei. Listeria overlever kulde, men ikke steketemperatur på over 70 grader.

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Ikke si salami! Jeg har sååå lyst på det, og nå fikk jeg i alle fall lyst på det! Hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Spiser fårepølse når jeg vil jeg. Er ikke så glad i salami, eneste spekematen jeg holder meg unna er sånn type fenalår og sånne tynne skiver og andre ordentlige spekemat-typer. Vanlig pålegg i form av salami og fårepølse tror jeg ikke er så ille ettersom disse er mer behandlet enn sånn andre ting, det er jo tilnærmet skinke og servelat, i teorien skulle man vel ikke spist det heller... :)

Har ei venninne som har spist salami hele svangerskapet og hun har snakket med jordmoren sin om dette uten å fått kjeft eller andre anbefalinger, tror nok det er helt trygt! :)

Spiser litt salami for ellers hadde jeg tørna, men holder meg unna spekemat. Men ååååå som jeg lenger etter å fylle skiva med blue castello mumse i meg. Lurer på å ta med meg en pakke i fødebaggen, har kjølebag så bør holde noen timer...... :D

Åh nå frista dere meg. Gleder meg til salami igjen ja. Og røkelaks og til å spise innmaten i krabbeskallet og hele hummeren og.... Men det er absolutt verdt noen mnd uten altså:-) Herlig å ha mye å glede seg til. Både til baby kommer og til å kunne spise ting igjen:-)

Eller hva med rakfisk mmmmmm, snart jul og vi elsker rakfisk alle i dette huset, men det slipper jeg . Elsker spekemat og salami mmmmm. Eller krabber mm. Et glass med rødvin, mmmmm! Men står over og venter til de to små er ute. Rekker kanskje litt rakfisk etter jul :)

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

Back
Topp